Job type: Voltijds

Loading ...

Job content

Be a hero

"Bij deze organisatie staat jouw ontwikkeling centraal. Hoe jij je werk inricht en uitwerkt, inclusief eigen pakket met taken, is aan jou. Je krijgt veel vrijheid maar daar hoort natuurlijk ook verantwoordelijkheid bij. In de rol van Accountmanager VvE-beheer ben je multidisciplinair bezig en trek je samen met collega’s op om het beste resultaat te bereiken."

Spreekt bovenstaande jou aan? Dan hebben we de perfecte rol voor jou! Voor de afdeling VvE beheer zoeken we een enthousiaste Accountmanager die het team komt ondersteunen. De afdeling streeft altijd naar de beste kwaliteit van het gebouw, vergroot de aandacht voor duurzaamheid en werkt aan het verhogen van de klanttevredenheid. Samen met jouw collega’s ben jij verantwoordelijk om de VvE’s zo goed mogelijk te bedienen. Je bent het aanspreekpunt voor het bestuur, grooteigenaar en gesprekspartner voor de andere afdelingen binnen de organisatie.

Jij krijgt je eigen portefeuille VvE’s: je coördineert en regelt alle zaken met betrekking tot jouw portefeuille. Bij een fulltime functie bestaat zo’n portefeuille uit ongeveer 45 VvE’s. Jij bent de persoon die snel knelpunten signaleert en deze actief oppakt en uiteraard verbetervoorstellen maakt. Als Accountmanager ben jij het visite kaartje én ambassadeur van de organisatie.

Concreet betekent dit dat jij:

  • Vergaderingen van Eigenaren gaat voorbereiden (verzamelen van benodigde stukken, opstellen agenda en overleg met bestuur);
  • Het bestuur adviseert op administratief, financieel, juridisch en technisch gebied;
  • Communiceert met de collega’s en externe klanten;
  • Indien nodig de Vergaderingen van Eigenaren bijwoont en eventueel voorzit en notuleert;
  • Monitoren van de actiepunten in deze vergaderingen.
Benefits

Werken bij deze organisatie betekent:

  • Een afwisselende functie in een enthousiast team;
  • Een energieke omgeving waar het nieuwe werken wordt gestimuleerd;
  • Uitstekend pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden en ruimte opleidingsmogelijkheden;
  • Op basis van het cafetariasysteem op individueel niveau een optimale mix van arbeidsvoorwaarden samenstellen;
  • Maar liefst 189,8 vakantie-uren per jaar op fulltime basis en een uitstekende pensioenregeling.
Blauwdruk bedrijf

Deze Amsterdamse woningcorporatie werkt als sociale belegger aan wijken met perspectief waar bewoners willen wonen, leven en groeien. Dit doen ze in metropoolregio Amsterdam, waarbij ze naast huurhuizen en koopwoningen, ook winkels, bedrijfsruimten en maatschappelijk vastgoed ontwikkelen. Het geld dat ze met commerciële activiteiten verdient, herinvesteren zij in de volkshuisvesting en maatschappelijke projecten; het investeert en faciliteert voor zorg en onderwijs en het creëren van ruimte voor bedrijvigheid.

De kernwaarden van deze organisatie zijn: kwaliteit, duurzaamheid en een schone en veilige leefomgeving. Ze besteden veel aandacht aan kunst en architectuur om de buurt een eigen karakter te geven. Kenmerkend aan het professionele team van ontwikkelaars is de commerciële inslag met scherp oog voor leefbaarheid en kwaliteit voor de bewoners. Er heerst tevens een moderne stijl van leidinggeven. Het bedrijf is resultaatgericht: wanneer en waar je jouw werkzaamheden doet is van ondergeschikt belang aan het resultaat.

Bouwstenen voor succes

Wil jij solliciteren op de functie van Accountmanager? Check dan onderstaande bouwstenen voor succes:

  • Minimaal hbo opleidingsniveau;
  • Een natuurlijke verbinder die ondernemen, klantgericht en resultaatgericht is;
  • Iemand die omgevingsbewust is, sensitief en goed is in plannen en organiseren;
  • Goede uitdrukkingsvaardigheid zowel mondeling als schriftelijk en je bent in staat makkelijk te wisselen van communicatiestijl;
  • Het spreken en schrijven van Engels op basisniveau is een pré
  • Minimaal 2 jaar ervaring in het beheren van VvE.
Loading ...
Loading ...

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...