Position: Entry level

Job type: Full-time

Loading ...

Job content

Inplannen, registeren en informeren, dat is waar jij als allround administratief medewerker op de afsprakenlijn warm van wordt. Dankzij jouw bijdrage en inzet tijdens deze Corona-crisis kan iedereen binnen de organisatie zijn of haar werk optimaal doen. Samen met je collega’s draag je op deze manier bij aan een gezonde stad.

Mede door te testen en vaccineren krijgen we corona onder controle. Hieraan lever jij door het uitvoeren van onderstaande werkzaamheden een belangrijke bijdrage. De kernactiviteiten van deze functie zijn: telefonisch en/of direct klantcontact, het inplannen van afspraken, doorgeven van testuitslagen, uitvoeren van administratieve werkzaamheden en het informeren van cliënten. Dit doen we vanuit kantoor of op de wijklocaties zelf.

Je hebt de volgende taken en verantwoordelijkheden als administratief medewerker:
  • Aanmaken van digitale cliëntdossiers;
  • Inplannen van testafspraken: voor de reguliere teststraten telefonisch, voor een wijklocatie ook op de locatie zelf;
  • Inplannen van vaccinatie-afspraken op kantoor;
  • Administratief afhandelen/registreren van alle afspraken in CoronIT;
  • Aanmaken van labformulieren;
  • Cliënten informeren over praktische zaken rond de test- of vaccinatieafspraak.
De afsprakenlijn werkt tussen 7:45u en 20u.

Functie-eisen

Jij bent proactief, nauwkeurig en weet je werkzaamheden te prioriteren.

Daarnaast vragen wij het volgende voor de functie administratief medewerker GGD:
  • Parttime beschikbaarheid van minimaal 24 uur per week tussen maandag tot en met zondag (het is een pre indien je fulltime beschikbaar bent);
  • Een afgeronde mbo 4 opleiding, verkregen door opleiding of opgedane werkervaring;
  • Goede communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels;
  • Aantoonbaar digitaal vaardig;
  • Minimaal 6 maanden werkervaring op het gebied van administratie, klantenservice, callcenter of in de Hospitality branche, opgedaan in de afgelopen 2 jaar.
Functie-voorstel
  • Een mooi salaris tussen de €2000 en €2500 bruto op basis van 36 uur;
  • Een reiskostenvergoeding voor kilometers of openbaar vervoer;
  • 25 vakantiedagen;
  • 8,33% vakantiegeld.
Word jij enthousiast van de vacature administratief medewerker? Via de button kun je direct solliciteren! Neem voor vragen telefonisch of via WhatsApp contact op met Naomi Fennema (recruiter) op 06-13486544.

GWHAZA

5cd8a0b9cc68f9ffa4c9253553278a55wer
Loading ...
Loading ...

Deadline: 21-06-2023

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...