Administratief medewerker

Odyssey Hotel Group

View: 106

Update day: 01-11-2023

Location: Utrecht

Category: R & D Science

Industry:

Job type: Voltijds, Deeltijds

Loading ...

Job content

Als Administratief Medewerkermaak je deel uit van ons centrale accounting team. Je bent een enthousiaste, gedreven collega die gek is op cijfers en hotels! Samen met het centrale finance team en je finance collega’s in de hotels verzorg je de gehele administratie voor onze huidige, maar ook voor onze (binnenkort) te openen hotels. Je werkt nauw samen met alle collega’s binnen de financiële afdeling en ondersteunt de hotels waar nodig. Samen zorgen we voor de ultieme gastbeleving en het best mogelijke resultaat. Sinds 2021 hebben we een centraal finance team, en zoeken collega’s die samen met dit team willen groeien.

TEAM STRUCTUUR

Als accounting clerk (de benaming voor administratief medewerker in de hotellerie) maak je deel uit van ons centrale finance team, gevestigd in Utrecht. De afdeling finance bestaat uit meerdere accountants, (Assistant) Financial Controllers, VP Finance en de CFO. Samen help je de finance teams in de huidige 9 hotels in Duitsland, 7 hotels in Nederland, één hotel in Finland en later nog veel meer hotels die geopend gaan worden in Europa.

OVER ODYSSEY HOTEL GROUP

Odyssey Hotel Group (OHG) is een nieuw scale-up hotelbedrijf met de missie om snel de meest unieke hotelconcepten door heel Europa te openen. Hotels die geweldige service bieden door echte mensen. Ons team van ondernemende, unieke en ambitieuze individuen is het belangrijkste ingrediënt om ons enerverende doel te bereiken om 30 nieuwe hotels per jaar te openen en dit te doen zoals niemand het eerder heeft gedaan.

Dat betekent dat we gedurfd, anders en snel zijn.

We geloven echt in de kracht van onze mensen en richten ons daarom op het empoweren van elk individu in plaats van hen te beperken. De echte passie voor het ambacht van gastvrijheid, het plezier als een team, en het enthousiasme wat we hebben bij het bereiken van onze doelen, maken dit een spannende reis om deel van uit te maken.

We zijn gebouwd op het fundament van vertrouwen en deel uitmaken van een echte familie.

Ons doel is om van werken bij Odyssey een uitzonderlijke ervaring te maken en een verblijf in een Odyssey Hotel iets dat je voor altijd bij zal blijven.

Bij Odyssey groeien we samen! Together we Grow!

TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN

· Inkomensaccountant; controleren, analyseren, verwerken, rapporteren en aanpassen van financiële omzetgegevens

· Crediteurenadministratie: Verantwoordelijk voor debiteurenadministratie en ervoor zorgen dat inkomende facturen van leveranciers correct en op tijd worden betaald, boekingen controleren, betalingen voorbereiden, verantwoordelijk voor een gunstige veroudering. Je hebt direct contact met GM’s en afdelingshoofden voor goedkeuring van de facturen.

· Debiteuren; versturen van individuele en groepsfacturen, opstellen van declaraties, verantwoordelijk voor een gunstige veroudering, openstaande facturen

· Kassier werkzaamheden; controleren van creditcard- en geldtransacties, administreren van geldstromen, signaleren en oplossen van eventuele verschillen

· Verwerken en controleren van banktransacties

· Bereidt de maand- en jaarafsluiting gedeeltelijk voor en het ondersteunen van collega’s binnen je afdeling waar nodig

· Onderzoek en beantwoord informatieverzoeken van interne afdelingen, management en collega’s

· Werkt samen met de accounting manager om specifieke doelen en plannen vast te stellen om het project/de afdeling te prioriteren, te organiseren en doelstellingen te realiseren

· Meedenken in het optimaliseren van processen om tot een nog betere en efficiëntere financiële administratie te komen

· Interne controle uitvoeren op inkomsten, uitgaven, activa en passiva van het hotel

· Eindverantwoordelijkheid over het maand einde

SKILLS EN KWALIFICATIES

TECHNISCHE SKILLS EN VERANTWOORDELIJKHEDEN

· MBO of HBO diploma, bij voorkeur in Hotel Management of Accounting

· 1-2 jaar ervaring in een soortgelijke positie

· Ervaring binnen de horeca is een pré

· Spreekt en schrijft vloeiend in het Engels

· Kennis van de Duitse taal is een pré

· Vertaalt analyses en cijfers naar acties

· Affiniteit met zowel business als finance en begrijpt de hotelwerking.

· Analytische en cijfermatige vaardigheden

· Ervaring met Excel, Microsoft Dynamics BC, PMS Opera is een pré

SOFT SKILLS

· Interesse in zowel finance als horeca

· Leergierig en energiek

· Proactief en gestructureerd

· Representatief en gastvrij

· Zelfstandig in hun vak, goede communicatieve vaardigheden met andere afdelingen

· Uitstekend organisatorische, schriftelijk en mondeling communicatie vaardigheden;

· Hoge mate van efficiëntie en gevoel van urgentie

· Hecht waarde aan integriteit, kwaliteit en voorzichtigheid, veel aandacht voor detail en nauwkeurigheid

BENEFITS

· Marriott employee rate in meer dan 7000 hotels!

· Aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling

· Ruimte voor jouw ideeën en creativiteit

· Deel uitmaken van de nieuwe centrale structuur binnen het bedrijf

· Deel uitmaken van de grote groei die de Odyssey Hotel Group zal doormaken

Parttime uren: 32/38 per week

Soort dienstverband: Voltijds, Deeltijds

Arbeidsvoorwaarden:

  • Personeelskorting
  • Reiskostenvergoeding

Werkschema:

  • ma-vr

Taal:

  • Nederlands (Vereist)
  • Engels (Vereist)
  • Duits (Gewenst)

Thuiswerken:

  • Tijdelijk vanwege COVID-19
Loading ...
Loading ...

Deadline: 16-12-2023

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...