Loading ...

Job content

Vince Group groeit en daarom zijn wij op zoek naar een Administratief medewerker! Vind jij het een uitdaging om dagelijks mee te werken binnen de financiële administratie van een internationaal bedrijf? Krijg jij energie van het bezig zijn met financiële data en werk jij erg nauwkeurig? Lees dan gauw verder! Wie weet ben jij de kandidaat, die ons team kan versterken.

Wie zijn wij?
Vince Group is een holding die zich sinds 2008 heeft ontwikkeld tot één van de hardst groeiende en meest vooruitstrevende meubelleveranciers in Europa. Wat begon als een B2B dropship-specialist is uitgegroeid tot een octopus die alle facetten van de meubelbranche beheerst. Vanuit onze eigen fabriek in China worden razendsnelle leveringen gegarandeerd en is er volledige controle op de kwaliteitsbewaking. Door enorme voorraden in meerdere magazijnen kunnen alle orders dezelfde dag nog op transport. De snelle groei wordt grotendeels gerealiseerd door onze eigen merken; Dimehouse, Livin24 & Furnwise. Met meer dan 150 werknemers in Nederland en 80 in China, bouwt de Vince Group dagelijks aan het verder uitbouwen van haar dromen en ambities!

Hoe ziet jouw functie eruit?
Als Administratief Medewerker creëer jij overzicht in onze goederenstromen. Iedere week komen tientallen zeecontainers binnen, waarbij de verwerking, communicatie en inzicht erg belangrijk zijn. Door jouw overzicht en input weet men zo goed als mogelijk wanneer goederen leverbaar zijn en wat de doorlooptijden zijn. Vanuit jouw inzicht, verwerking en controle kunnen de afdelingen inkoop, verkoop en de klantenservice worden voorzien van bruikbare informatie. De functie vraagt van jou om accuraat en verantwoordelijk te werk te gaan.

Naast de bovengenoemde werkzaamheden bestaat jouw dag uit:

· De administratieve verwerking van binnenkomende goederen;

· Het controleren van inkoopfacturen;

· Het verwerken van inkoopfacturen;

· De communicatie met transporteurs inzake de verwerking van binnenkomende
zeecontainers;

· De communicatie met leveranciers inzake transportdocumenten (o.a. China en India);

· Administratieve voorraadbeheer;

· Uitvoeren van bijkomende administratieve werkzaamheden.

Wat verwachten wij van jou?
Jouw cijfers zijn altijd op orde, je neemt graag initiatieven en ziet kansen voor verbeteringen. Je bent communicatief vaardig, sociaal en accuraat. Daarnaast is het belangrijk dat jij:

· Minimaal in het bezit bent van een mbo-diploma in de richting van bedrijfsadministratie of bedrijfseconomie;

· Je toe bent aan de eerste stap in je carrière of je hebt al enige ervaring opgedaan binnen een vergelijkbare rol;

· Je hebt affiniteit met IT en de benodigde kennis van Microsoft Excel;

· Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;

· Beheersing van de Engelse taal is een pré;

· Je bent bij voorkeur woonachtig in de omgeving van Emmen;

· Je werkt zeer nauwkeurig en zelfstandig maar bent ook een Teamplayer;

· Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Wat bieden wij jou?

- Een baan binnen een internationaal, dynamisch en jong team die de onlinemeubelmarkt aan het veroveren is;

- Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden

- 8% vakantiegeld dat maandelijks wordt uitbetaald;

- Reiskostenvergoeding;

- Pensioenregeling;

- Personeelskorting;

- WIA verzekering;

- Ruimte voor eigen initiatief;

- Gezellige collega’s en een informele sfeer.

Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Stuur dan een mail met jouw motivatie en cv. Wij horen graag van jou waarom jij denkt goed te passen binnen ons gezellige team.

Soort dienstverband: Fulltime

Aanvullende betalingen:

  • Vakantiegeld

Arbeidsvoorwaarden:

  • Extra vakantiedagen
  • Pensioen
  • Personeelskorting
  • Reiskostenvergoeding
  • Vrijdagmiddagborrel

Werkschema:

  • ma-vr

Thuiswerken:

  • Nee
Loading ...
Loading ...

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...