Job type: Fulltime

Salary: Tot € 4.671 per maand

Loading ...

Job content

De komende jaren gaat Krimpen aan den IJssel haar digitale dienstverlening aanzienlijk uitbreiden. Jij kunt daar een belangrijke bijdrage aan leveren. In een snel ontwikkelend vakgebied verbind je collega’s, inwoners en ondernemers. Chatbots, apps, mijnoverheid, digitaal klantportaal, je weet je weg hier in te vinden. Nieuwe wetgeving als de WMEBV en Digitale Toegankelijkheid zijn bij jou bekend of hebben je interesse. Ook ben je verantwoordelijk dat het aantal aanvragen via de website toeneemt. En dat dit ons op een toegankelijke en klantgerichte manier lukt. Kortom, jij bent het gezicht van onze online dienstverlening van morgen!

De gemeente Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die vooruit denkt en doet. We werken met zelforganiserende teams. Hierdoor zijn de lijnen kort en heb je veel zelfstandigheid. Krimpen aan den IJssel is een mooie gemeente waar van alles gebeurt. Een gemeente waar jij het verschil maakt voor de inwoners en ondernemers. We zoeken een enthousiast iemand die de functie van Adviseur digitale dienstverlening voor 36 uur per week wil vervullen. Je thuishonk wordt Team Informatie en Dienstverlening en je werkt nauw samen met de collega’s van communicatie, de vakteams en informatiemanagement.

Wat ga jij doen?

  • Adviseren over de beste strategie voor onze digitale producten en diensten;
  • Betrekken van inwoners, ondernemers en organisaties bij het verbeteren van (online) dienstverlening;
  • Analyseren van data. Je onderzoekt hoe we onze producten en diensten nog beter kunnen laten aansluiten op wat de klant wenst;
  • Grondig onderzoek uitvoeren naar bijvoorbeeld de redenen van het onderbreken van een aanvraagproces en daarbij ook gelijk de oplossing bedenken;
  • Een persoonlijk klantportaal invoeren;
  • Presenteren van je resultaten, doorgevoerde verbeteringen en nieuwe inzichten;
  • Regelmatig sparren met interne stakeholders, zoals je collega’s van andere teams en de portefeuillehouder;
  • Een bijdrage leveren aan de Planning & Controlcyclus.

Wie ben je?

  • Je beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt 1 tot 4 jaar werkervaring in dienstverlening;
  • Je weet data te vertalen naar concrete inzichten en actiepunten;
  • Je herkent kansen voor producten en diensten als geen ander;
  • Je bent ambitieus in het stellen van doelstellingen en het pakken van de verantwoordelijkheid om dit te realiseren;
  • Adviseren en begeleiden van teams, opdrachtgevers en leveranciers gaat jou natuurlijk af;
  • Je bent daarbij sterk in het betrekken, overtuigen en enthousiasmeren van betrokkenen bij projecten;
  • Je bent goed in het ophalen van de juiste informatie bij je stakeholders;
  • Je kan je inleven in klanten om hun (product)behoeften te achterhalen;
  • Je beschikt over goede beheersing van de Nederlandse taal (zowel spreken als schrijven).

Dit bieden we jou!

Je komt te werken in een leuke organisatie. Krimpen aan den IJssel is een relatief kleine gemeente. Het grote voordeel hiervan is dat de lijntjes met bijvoorbeeld het bestuur en collega’s van andere teams kort zijn. Vooral mensen die verder kijken dan hun eigen vakgebied komen verder in Krimpen aan den IJssel. Houd je van een persoonlijke, vooruitstrevende werkomgeving waarin vertrouwen centraal staat? Dan ben je bij ons aan het goede adres!


Verder bieden wij jou:

  • Een aanstelling voor de duur van 1 jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een salaris van maximaal €5.009,- bruto per maand (schaal 10);
  • Een individueel keuzebudget van 17,05% van je salaris dat je naar eigen behoefte kunt inzetten;
  • De vrijheid om zelf te bepalen waar en wanneer je werkt;
  • Thuiswerkvergoeding
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen;
  • Regelmatig een bedrijfsuitje met je collega’s.

Gewenste startdatum

Zo snel mogelijk

Laat zien wie je bent

Spreekt deze baan jou aan? Solliciteer dan via de sollicitatiebutton. Wil je toch nog iets meer weten over de functie? Neem dan contact op met Paul Berkers van Team Informatie en Dienstverlening, op 14-0180 of via gemeente@krimpenaandenijssel.nl. Voor meer informatie over het selectieproces bel je Niels Kuppens, recruiter op telefoonnummer 06-27168085 of mail naar solliciteren@krimpenaandenijssel.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Loading ...
Loading ...

Deadline: 23-06-2023

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...