Position: Associate

Job type: Full-time

Loading ...

Job content

Wat ga je doen?
Als Business Analist maak je onderdeel uit van het team Programma Management onder de vlag van Business & Information Services (BIS) binnen de organisatie. Als spil tussen de business en automatisering lever je een belangrijke bijdrage aan de verdere optimalisatie en digitalisering van onze processen binnen de verschillende werkmaatschappijen van de organisatie. Daarbij geef je in de rol van Product Owner richting aan de (door-)ontwikkeling van onze systemen, maar neem je ook de gebruikers actief mee in de veranderingen die hiermee gepaard gaan. Jouw competenties komen ook volledig tot hun recht in de rol van Business Analist bij de aanstaande vervanging van ons huidige ERP-/applicatielandschap, o.a. door Infor LN.

Jouw werkzaamheden
  • In samenspraak met de key-users vertaal je de business behoeftes naar functionele eisen en wensen en legt deze vast in onze projectbeheer tooling;
  • Als Product Owner prioriteer je deze eisen en wensen, stem je af met de collega’s van automatisering en stuur je op de realisatie en implementatie ervan;
  • Je helpt de business met het optimaliseren van processen en werkwijzen waarbij de klantwaarde voorop staat en de interne efficiency het streven is;
  • Je gaat in gesprek met onze interne en externe klanten over verwachtingen en beleving om de opgedane inzichten vervolgens te vertalen naar verbeteringen in concepten, processen en tooling;
  • Je geeft sturing aan multidisciplinaire teams bij het projectmatig realiseren van veranderingen;
  • Je denkt constructief mee over hoe we als BIS kunnen blijven groeien en verbeteren in het werk waar we als team voor staan.

Wat heb jij in huis?
  • Je hebt een bachelor diploma in een technisch bedrijfskundige richting(Technische Bedrijfskunde, Bedrijfskundige Informatica);
  • Je hart ligt bij projectmatig werken en je hebt ervaring met de scrum agile aanpak en projectbeheer tooling als Jira;
  • Je oordeelt niet voordat je het begrijpt en schroomt daarbij niet om je door anderen eerst goed te laten informeren;
  • Je bent analytisch sterk en weet hoofdzaken van bijzaken te onderscheiden;
  • Je hebt ervaring met integrale procesoptimalisatie waarbij je anderen weet uit te dagen;
  • Je bent communicatief sterk, zowel in woord als geschrift en bent in staat anderen op een overtuigende wijze ‘mee te nemen’ in de veranderingen;
  • Je bent oplossingsgericht, zelfstandig, proactief, gedreven en geeft niet snel op;
  • Je hebt ervaring met ERP en een sterke affiniteit met ICT;
  • Je bent leergierig en bereid in jezelf te investeren om competenties en vaardigheden verder te ontwikkelen.

Werken bij Evoke
Je gaat via ons aan de slag als startend of ervaren professional in deze functie. Na een tijdje kun je in dienst bij je nieuwe werkgever, als je wil. Of je werkt via ons als Interim Professional, waarbij je met een vast contract diverse opdrachten uitvoert bij bedrijven. Zelfstandig Professional? Dan kun je ook uit ons netwerk putten voor je tijdelijke opdrachten.

Ondertussen bieden wij je alle voordelen als jouw werkgever, business partner en carrière coach. Zoals een goed pensioen, vast contract en studiebudget. Samen zetten we zo altijd de beste stappen voorwaarts in jouw loopbaan. Want Evoke: Centers You.
Loading ...
Loading ...

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...