Commercieel medewerker Binnendienst (24-36 uur)

Perspectief

View: 140

Update day: 08-03-2024

Location: Harderwijk Gelderland

Category: Sales

Industry:

Job type: Parttime

Loading ...

Job content

Perspectief is een gecertificeerde arbodienst die organisaties onder andere ondersteunt bij verzuimbegeleiding, re-integratie, outplacement, coaching, ZW/WIA/WW-diensten en duurzame inzetbaarheid. We zijn een dynamisch, ondernemend en groeiend familiebedrijf en met ruim 500 collega’s verspreid over 16 locaties streven we ernaar de klant beter te maken. Niet voor niets is onze missie ‘Perspectief maakt beter!’.


Wij geloven dat een succesvolle organisatie begint bij gezonde, professionele medewerkers. Een laag verzuim, medewerkers op de juiste plek, een veilige en gezonde werkomgeving voor iedereen; daar gaan we voor! Niet alleen bij onze klanten vinden wij dit belangrijk. We moeten tevens zelf het goede voorbeeld geven. Bij Perspectief is aandacht voor vitaliteit in alle aspecten van de organisatie. Niet alleen op fysiek en mentaal vlak, maar ook in de strategie, cultuur en leiderschap. Daarom investeren wij in collega’s die met plezier aan het werk zijn, vitaal zijn en zichzelf willen ontwikkelen (lef hebben). Onze kernwaarden leiderschap, inspiratie, vertrouwen en verbinding sluiten daar goed bij aan. Niet voor niets zijn wij een vitaal bedrijf.


Ben jij enthousiast geworden van ons verhaal en wil jij ons helpen om bedrijven beter te maken? Dat komt goed uit! We zijn namelijk op zoek naar eencommercieel medewerker Binnendienst.


Wat houdt de functie van commercieel medewerker Binnendienst in?


De afdeling verkoop Binnendienst streeft er naar hoogwaardige ondersteuning te bieden zodat het verkoopproces optimaal verloopt. Van de eerste contacten met mogelijk geïnteresseerde bedrijven tot het inregelen van klanten en het optimaal bedienen van bestaande klanten. Doel is om een bijdrage te leveren aan de groei van Perspectief en het behoud en groei van bestaande relaties.

Je draagt als commercieel medewerker bij aan het commerciële succes van Perspectief door de collega’s in de buitendienst te ondersteunen. Op basis van leads bel je potentiële klanten, maak je afspraken voor je collega’s en doe je het nodige voorwerk.

Je werkt voorstellen uit en bewaakt de voortgang door het consequent nabellen van de klant en collega’s aan te sturen op het binnenhalen van openstaande offertes. Je draagt zorg voor een snelle en correcte administratieve afhandeling.

Je fungeert als aanspreekpunt voor nieuwe klanten en bent verantwoordelijk voor het inregelen van de interne processen. Daarnaast ben je ook relatiebeheerder richting bestaande klanten en netwerkpartners.

Werken vanuit andere regiokantoren dan het hoofdkantoor in Harderwijk is bespreekbaar.


Naar wie zijn wij op zoek?

  • Je functioneert op minimaal mbo+ niveau, beschikt over goede commerciële vaardigheden, hebt oog voor het belang van verbinding met zowel de interne collega’s als klanten en klantcontact is voor jou een middel om kansen te verzilveren.
  • Affiniteit met het werken in systemen is een pré.
  • Je signaleert kansen en mogelijkheden tot verbetering en maakt deze bespreekbaar. Je bent doortastend en je weet om te gaan met verschillende (interne en externe) belangen.
  • Je toont daadkracht, kunt met weinig informatie aan de slag en waar nodig stel je gerichte vragen.
  • Je bent resultaatgericht en overziet de consequenties van je eigen handelen.
  • Je floreert in een dynamische werkomgeving.
  • Je bent klantvriendelijk, accuraat en kunt snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden.
  • Je bent zowel mondeling als schriftelijk communicatief sterk en toont initiatief.
  • Je bent zelfsturend, leerbereid en weet om te gaan met een fluctuerende werkdruk.

Wat bieden wij jou?

We bieden een uitdagende en inspirerende werkomgeving met veel kennis en ervaring. We investeren veel in je persoonlijke en professionele ontwikkeling en er is vrijheid en ruimte voor ideeën en eigen inbreng; ook tijdens je inwerkperiode.

Je inwerkperiode start met een kick-off. Dit is een kennismakingsochtend die we organiseren voor alle nieuwe collega’s. Aansluitend aan deze ochtend ontvang je alle spullen die je nodig hebt om onbezorgd te kunnen starten met je nieuwe functie! Na je start bij Perspectief krijg je verschillende workshops met thema’s als gezondheid en timemanagement. Ook worden er kennismakingen met alle afdelingen ingepland. Zo leer je Perspectief en al haar disciplines goed kennen.

We bieden naast goede primaire arbeidsvoorwaarden ook aantrekkelijke secundaire en tertiaire arbeidsvoorwaarden. Denk hierbij onder andere aan:

  • dertiende maand;
  • dertig vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband;
  • opleidingen, workshops en trainingen in het kader van jouw ontwikkeling;
  • vitaliteitsprogramma;
  • leuke borrels, themadagen, lunches en teamuitjes, want verbinding vinden wij ontzettend belangrijk!

Informatie en sollicitatie


Bij vragen kun je telefonisch contact opnemen met Geralien Leusink op het nummer 0341 438700. Voor meer informatie over onze organisatie, de visie en de missie kun je terecht op onze website (www.perspectief.eu).

Tijdens de sollicitatieprocedure doen wij een DISC scan. Hiermee leren we jou nog beter kennen! We krijgen inzicht in jouw persoonlijkheid; welke voorkeuren heb jij in zowel gedrag- als communicatiestijlen. Het laat zien wat jouw sterke kanten zijn en welke groeimogelijkheden er zijn.

Loading ...
Loading ...

Deadline: 22-04-2024

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...