Loading ...

Job content

Dit ga je doen

In deze functie ben jij onze belangrijkste link tussen de leverancier en de organisatie. De afdeling Facilitaire Zaken (FZ) beheert meer dan 80 contracten die ervoor dienen dat we onze 30 werklocaties optimaal kunnen gebruiken. Een uitdagende functie, aangezien er nog veel ruimte voor ontwikkeling is in het contractmanagement bij de provincie. Er ligt een kans voor jou om hier een grote bijdrage in te leveren.

Je gaat samen met collega’s binnen het team huisvesting, Vastgoed en Kunst (HVK) van de afdeling FZ aan de slag om het contractmanagement van de afdeling verder te uit te bouwen. Dit team is verantwoordelijk voor het provinciehuis in Den Haag en dertig kleinere panden die verspreid zijn door de provincie Zuid-Holland. Jouw focus ligt op de contracten voor het onderhoud aan het vastgoed. Voor het provinciehuis betreft dit een maincontract (DBFME) dat is gesloten op basis van UAV-GC. Voor andere locaties, die onlangs aan onze portefeuille zijn toegevoegd, dient nog een contractvorm te worden bepaald. In alle contracten en aanbestedingen is verduurzaming een belangrijke voorwaarde.

Je bent intermediair tussen leverancier en HVK en richt de nodige processen daarvoor in. Je werkt nauw samen met je collega-contractmanager facilitair en de collega’s van het team Inkoop.

Verder ben je verantwoordelijk voor:

  • het ondersteunen van het team HVK bij vastgoed- en onderhoudsvraagstukken, interpretaties van contracten en de financiële gevolgen;
  • het opzetten en uitvoeren van het implementatieplan voor het DBFME onderhoudscontract;
  • de nazorg van reeds geïmplementeerde trajecten;
  • het minimaliseren van risico’s op uitval;
  • het realiseren van managementinformatie;
  • het voorbereiden van en adviseren over contractwijzigingen;
  • het overnemen en implementeren van het onderhoudscontract van ons gerenoveerde hoofdgebouw dat in 2022 wordt opgeleverd.

Dit maakt de functie interessant

  • Medio 2022 nemen we het volledig duurzaam gerenoveerde hoofdgebouw weer in gebruik. Jij wordt de contractmanager van het nieuwe DBFME onderhoudscontract dat hierbij hoort en kunt dit zelf inrichten.
  • We werken hybride, zowel op het provinciehuis als thuis. Deze nieuwe werkvorm heeft effect op de vastgoedportefeuille. Je kunt hier nog volop in meedenken.
  • We zijn bezig om het beheer van een aantal buitenlocaties over te nemen. Jij wordt verantwoordelijk voor het organiseren van de benodigde contracten in de meest geschikte contractvorm. Samen met de afdeling inkoop zorg je voor het sluiten van deze contracten.
  • Contractmanagement is volop in ontwikkeling. Samen met je collega die verantwoordelijk is voor de facilitaire contracten bouw je verder aan het contractmanagement.
  • Op termijn zijn er mogelijkheden om contracten van andere teams aan je portefeuille toe te voegen.

Dit is jouw profiel

Je bent een ervaren onderhandelaar en expert in je vakgebied. Je bent financieel bewust en goed in staat onze zakelijke belangen te behartigen naar onze leveranciers toe. Hierbij ben je kritisch, communicatief vaardig en goed in staat een oordeel te vormen. Daardoor weet je ons managementteam gevraagd en ongevraagd te adviseren over wat er speelt binnen jouw aandachtsgebied.

Daarnaast neem je het volgende mee:

  • een afgeronde hbo-opleiding, in de richting van Bouwkunde, WTB, elektrotechniek
  • minimaal 5 jaar relevante werkervaring
  • kennis van maincontracting, UAV-GC, leveranciersmanagement en verduurzaming van gebouwen
  • ervaring met contractbesprekingen en het vertalen naar operationele activiteiten en het inrichten van bijbehorende processen

Dit bieden we

  • Salarisniveau:Salarisschaal 11
  • Maandsalaris:min.€ 3.506 - max. € 5.008
  • Dienstverband: Tijdelijke arbeidsovereenkomst met uitzicht op vast
  • Minimum aantal uur:36
  • Maximaal aantal uur:36

Ook krijg je een Individueel Keuzebudget (IKB) ter waarde van 22,37% bovenop jouw salaris. Dit kun je inzetten voor extra vrije tijd, studie of meer salaris. En niet onbelangrijk, je bouwt een goed pensioen op. We bieden je een persoonlijk ontwikkelbudget van € 5.000,- per 5 jaar aan. Ook kun je gebruik maken van ons interne trainingsaanbod van de PZH Akademie. Zo houd jij de regie op je eigen loopbaan. We werken nu nog thuis, maar in de toekomst hybride: deels vanuit huis en deels op het provinciehuis. Zo kun je je werkweek flexibel indelen. Er zijn nog veel meer interessante secundaire arbeidsvoorwaarden. Hiervertellen we je er graag meer over.

Hier ga je werken

Het team Huisvesting, Vastgoed en Kunst valt onder de afdeling Facilitaire Zaken (FZ). FZ is binnen de provincie Zuid-Holland dé partner om alle collega’s te helpen bij het realiseren van de provinciale doelen. We streven ernaar om zichtbaar te zijn in de gehele organisatie en onze dienstverlening zo goed mogelijk te maken.

De medewerkers van de afdeling FZ zijn dan ook trots op FZ. We willen altijd onze kennis en expertise vergroten. Dat kan op individueel niveau zijn, evenals op groepsniveau binnen de professionele teams. Dit noemen we ‘doorontwikkelen’. Binnen deze doorontwikkeling is nog alle ruimte voor jouw inbreng. We zoeken dan ook iemand die met ons mee wil bouwen. Het team HVK bestaat uit zestien collega’s en maakt regelmatig gebruik van externe expertise.

Heb je vragen over de inhoud van de vacature? Neem dan contact op met Renate Rijbroek, MT-lid FZ, bereikbaar via 06-50064879.

Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Bel dan Lauren Riethoff, recruiter, 06 - 50171507.

Deze vacature is tegelijkertijd zowel intern als extern uitgezet. Bij gebleken geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Over de provincie

De provincie Zuid-Holland is niet alleen een mooi stukje Nederland, maar ook een interessante overheidsorganisatie. Als middenbestuur zitten we letterlijk tussen de Rijksoverheid en de gemeenten in. Praktischer dan het Rijk en een grotere scope dan een gemeente. Groot genoeg om echte impact in de regio te maken en klein genoeg voor korte lijnen, een platte organisatie en veel ruimte voor eigen inbreng van medewerkers. Samen met inwoners, medeoverheden, bedrijven, kennisinstellingen en maatschappelijke partners werken we aan oplossingen. Werken bij de provincie betekent dat jij hier een rol in speelt.

Als werkgever hebben wij vertrouwen in onze mensen en hun expertise. We zorgen goed voor je en je krijgt veel ruimte voor eigen inbreng en initiatief. Maar je moet het wel zelf willen regelen en zelf keuzes durven maken. De kaders zijn niet altijd duidelijk. Je moet bij ons een beetje van zwemmen en persoonlijke ontwikkeling houden.

Loading ...
Loading ...

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...