Coördinator Receptie & Facility, Baarn

KGU Recruitment

View: 106

Update day: 08-06-2023

Location: Baarn Utrecht

Category: Other

Industry:

Loading ...

Job content

In Deze Veelzijdige Functie Bestaan Jouw Werkzaamheden Onder Andere Uit Het

Als Coördinator Receptie & Facility ben jij als meewerkend voorman/-vrouw samen met 2 receptiemedewerkers hét visitekaartje van deze internationale werkgever. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de schoonmaak- en facilitaire werkzaamheden die door jouw team worden uitgevoerd en stuur je ook de catering aan.
  • Coördineren, plannen en aansturen van je team van 2 receptiemedewerkers en circa 4 schoonmakers.
  • Bij drukte ook zelf beantwoorden en juist doorverbinden van telefoongesprekken (circa 200 inkomende oproepen per dag) en het ontvangen en te woord staan van (inter)nationale klanten/bezoekers.
  • Uitvoeren van administratieve werkzaamheden, aannemen van bestellingen en zorgdragen voor de personeelsinkopen.
  • Aansturen en goed laten verlopen van de catering, facilitaire- en schoonmaakwerkzaamheden.
  • Verantwoordelijk zijn voor de juiste uitstraling en netheid van de ontvangstruimte, studio en het bedrijfsrestaurant.
  • Bij drukte bijspringen waar het team je nodig heeft: receptie, schoonmaak, hr, facility, catering etc.
Functie-eisen
  • Een afgeronde mbo-4 opleiding, bij voorkeur in een secretariële, hotellerie of soortgelijke richting.
  • Minimaal 2 relevante werkervaring als Telefonist(e), Receptionist(e), Office Assistant, Office Manager, Gastvrouw/-heer, Host(ess), Facilitair Medewerker / Coördinator, Baliemedewerker, Frontoffice Medewerker of vergelijkbaar.
  • Ervaring met het bedienen van een complexe telefooncentrale en enige leidinggevende / aansturende ervaring.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Een representatief voorkomen en een servicegerichte, stressbestendige, flexibele en proactieve houding.
Daarnaast ben je 32 tot 40 uur per week beschikbaar en woon je in de omgeving van Baarn.
  • Een afgeronde mbo-4 opleiding, bij voorkeur in een secretariële, hotellerie of soortgelijke richting.
  • Minimaal 2 relevante werkervaring als Telefonist(e), Receptionist(e), Office Assistant, Office Manager, Gastvrouw/-heer, Host(ess), Facilitair Medewerker / Coördinator, Baliemedewerker, Frontoffice Medewerker of vergelijkbaar.
  • Ervaring met het bedienen van een complexe telefooncentrale en enige leidinggevende / aansturende ervaring.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Een representatief voorkomen en een servicegerichte, stressbestendige, flexibele en proactieve houding.
Daarnaast ben je 32 tot 40 uur per week beschikbaar en woon je in de omgeving van Baarn.

Functie-voorstel
  • Een uitdagende baan als Coördinator Receptie & Facility met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een passend bruto maandsalaris, afgestemd op de functie, jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • 27 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • Een reiskostenvergoeding (vanaf 10 km enkele reis).
  • Personeelskorting op eigen producten.
  • Een prettige werkomgeving met fijne collega’s.
  • Een uitdagende baan als Coördinator Receptie & Facility met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een passend bruto maandsalaris, afgestemd op de functie, jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • 27 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • Een reiskostenvergoeding (vanaf 10 km enkele reis).
  • Personeelskorting op eigen producten.
  • Een prettige werkomgeving met fijne collega’s.
Anthony Overweg

06 - 14 28 23 71

via de button "Solliciteer nu" op deze pagina.

Solliciteren

5cd8a0b9cc68f9ffa4c9253553278a55wer
Loading ...
Loading ...

Deadline: 23-07-2023

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...