Customer Service Manager

Zon en Scherm

View: 101

Update day: 07-05-2023

Location: Waddinxveen Zuid-Holland

Category: Other

Industry:

Job type: Full-time

Loading ...

Job content

Wij zijn op zoek naar een ervaren Customer Service Manager met visie en die weet hoe je de verwachtingen van een klant kunt overtreffen. Als leidinggevende van de afdeling klantenservice zorg jij ervoor dat onze klanten de allerbeste service ontvangen. Jij gaat tenslotte ook niet voor minder!

Wat ga je doen?

Je gaat actief aan de slag met de verdere professionalisering van de service afdeling, het visitekaartje van onze organisatie. Dagelijks stuur jij het team van 3 klantenservice medewerkers aan. Jij bepaald het servicebeleid wat passend is voor ons bedrijf en vertaald dit naar de gehele customer journey:

  • Je neemt de klantprocessen onder de loep en neemt initiatief om verbeteringen aan te brengen.
  • Je bent op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in het verbeteren van de customer journey en past deze ook toe, denk bijvoorbeeld aan het implementeren diverse tools, zoals een live chat op de website.
  • Je stuurt het team aan op basis van de bedrijfsdoelstellingen en KPI’s.
  • Op coachende wijze leid je de medewerkers op en ontwikkelt het team in o.a. het voeren van klantgesprekken.
  • Je pakt ingewikkelde dossiers zelf op of springt bij in geval van drukte en staat klanten telefonisch te woord inzake leveringen, garanties, facturen en bestellingen.
  • Je bent de bruggenbouwer tussen de afdeling Service, Planning en Montage en zorgt voor een efficiënte communicatie, leidend tot een hoge klanttevredenheid.

Wie ben jij?

  • Je beschikt over een afgeronde HBO opleiding;
  • Je hebt 3 jaar aantoonbare leidinggevende ervaring in een vergelijkbare functie of na meer jaren ervaring op Customer Service en toe aan de next step.
  • Je hebt ervaring met een klantservice binnen de B2C markt.
  • Je bent een coachende leider met sterke communicatieve vaardigheden.
  • Je bent analytisch, resultaatgericht en je denkt altijd in oplossingen.
  • Je hebt ervaring met het implementeren en handhaven van processen en werkinstructies.
  • Je bent bekend met digitale commerce oplossingen en hebt affiniteit met IT.
  • Ervaring met Exact of een ander ERP systeem is een pré.

Wat bieden wij?

Bij Zon en Scherm werken enthousiaste en gedreven mensen. Op basis van jouw eigen ambities bieden we volop ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling. Daarnaast kun je rekenen op:

  • Een uitdagende functie met veel ruimte voor eigen inbreng.
  • Een goed salaris.
  • 38-urige werkweek.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden (inclusief pensioen).
  • CAO Metaal & Techniek.
  • Een gezellig en snelgroeiend team.

Over Zon en Scherm

Zon en Scherm is toonaangevend in de markt van zonwering, raamdecoratie en buitenleven. Vanuit onze 6 fysieke showrooms en webshop verkopen wij uitsluitend maatwerk waar we zelf trots op zijn. Onze producten variërend van zonneschermen tot rolluiken en van terrasoverkappingen tot glaswanden zorgen voor een aangenamer leven zowel binnen als buitenshuis. In de afgelopen 15 jaar hebben wij duizenden woningen, bedrijven en terrassen in Nederland & België voorzien onze producten.

Wil je meer weten?

Neem dan contact op met Laura de Nijs op 06 - 51286037. Of wil je direct solliciteren? Stuur dan je CV met een korte motivatie naar laura.denijs@zonenscherm.nl.

Loading ...
Loading ...

Deadline: 21-06-2023

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...