Customer Success Lead Core-suite

Netivity Internet Software

View: 84

Update day: 26-05-2023

Location: Nijkerk Gelderland

Category: Sales

Industry:

Job type: Fulltime, Parttime

Salary: € 4.000 - € 5.000 per maand

Loading ...

Job content

Als Customer Success Lead ben jij verantwoordelijk voor het klantsucces van ons product. Samen met jouw team, bestaande uit Customer Success Managers en Onboarding Specialisten, zorg je ervoor dat klanten tevreden zijn én blijven. Door nieuwe klanten snel en moeiteloos aan te sluiten en de churn-rate zo laag mogelijk te houden, bouw jij aan langdurige relaties.

Niet alleen werk je mee met het Customer Success team en ben je verantwoordelijk voor Key-Accounts, je bent ook het aanspreekpunt voor andere afdelingen zoals Development, Marketing en Sales. Door nauw samen te werken met deze afdelingen weet jij waarde te creëren en het klantsucces te maximaliseren. Je schat zaken op waarde en neemt deze mee bij het prioriteren van de roadmap voor development. Daarnaast weet jij met marketingcampagnes de klanttevredenheid te verhogen en het productpakket goed te laten meegroeien met de klant.

Als Customer Success Lead geef jij ook leiding aan jouw team. Je schiet hen te hulp bij klantvragen en zorgt dat zij succesvol hun werkzaamheden kunnen uitvoeren. Door jouw visie en inspirerende leiderschapsstijl weet jij jouw team te motiveren en hun kennis te vergroten. Jij zorgt voor een nauwe samenwerking met sales aangaande planning, kansen en kennisdeling. Door de boodschap vanuit jouw team (en de klant) door te vertalen naar verschillende afdelingen, kan het team de klant zo goed mogelijk bedienen en waarde toevoegen.

Je signaleert kansen en knelpunten en weet deze om te zetten in concrete acties en waar nodig tooling. Zo blijf jij de processen verbeteren en bouw jij aan het succes van het product en tevreden klanten. Je bent een echte netwerker en vindt het leuk om te communiceren met mensen in hoge posities bij onze klanten.

De doelstellingen van deze functie zijn helder: alle teamleden kunnen succesvol hun werkzaamheden uitvoeren, zijn tevreden en weten waar ze terecht kunnen. Daarnaast groeit het productpakket goed mee met de klant en maken klanten naar tevredenheid gebruik van het product en blijven zij dit actief gebruiken.

Requirements

Kortom, als Customer Success Lead bij ons draag jij bij aan het succes van het product en tevreden klanten. Jij bent een echte motivator, een bruggenbouwer en zorgt dat jouw team en andere afdelingen nauw samenwerken.

We zijn op zoek naar iemand die het voortouw kan nemen en ons team kan leiden.

  • Een HBO werk- en denkniveau is daarbij belangrijk.
  • Je hebt ervaring met het aansturen van een team en weet precies hoe je het beste uit je teamleden kunt halen.
  • Mocht je ook nog ervaring hebben met Customer Success in een Saas omgeving, dan zien we dat als een mooie bonus.
  • Verder is het belangrijk dat je behulpzaam, verantwoordelijk en empathisch bent.

Een plek waar iedereen zich prettig, gezien en thuis voelt; dat vinden wij belangrijk. Wij investeren daarnaast graag in jouw ontwikkeling en bieden jou volop kansen in ons sterk groeiende bedrijf.

Onze arbeidsvoorwaarden passen hierbij, zoals:

  • Een salaris tussen €4.000 en €5.000 op basis van jouw kennis en ervaring;
  • Leaseauto en een laptop;
  • Vakantiegeld én een vaste 13de maand;
  • 25 vakantiedagen en 5 bonus verlofdagen bij fulltime dienstverband;
  • Een volledig premievrij pensioen;
  • Toegang tot een coach en een online coaching programma;
  • Mooie ontwikkelkansen en doorgroeimogelijkheden;
  • Een wekelijkse borrel op kantoor met je collega’s;
  • Geweldige teambuildingactiviteiten zoals jaarlijkse city trip naar een stad in Europa!

Bij Optimizers kies je niet alleen voor een baan, maar voor een plek waar je je thuis voelt. Ons motto is “Optimize your future. Work somewhere awesome.” en dat is precies wat we bieden: een inspirerende werkomgeving in ons mooie pand, waar we niet alleen hard werken maar ook tijd maken voor gezelligheid. Zo organiseren we regelmatig leuke activiteiten, hebben we wekelijks een borrel en kun je een potje PS5 spelen of tafelvoetballen met je collega’s.

Maar we bieden meer dan alleen een gezellige werksfeer. We vinden het belangrijk om te investeren in jouw ontwikkeling en bieden daarom volop kansen in ons sterk groeiende bedrijf. Optimizers is een middelgroot bedrijf met de merken Vendre, Tweakwise, Core-suite en App2Track. We zijn gespecialiseerd in e-commerce, B2B apps en logistieke software. Door onze sterke groei zijn we hard op zoek naar nieuwe collega’s die ons team komen versterken. Wil jij werken bij een innovatief bedrijf waar jouw ontwikkeling centraal staat? Dan ben je bij Optimizers aan het juiste adres!

Loading ...
Loading ...

Deadline: 25-06-2023

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...