Salary: € 3.515 - € 5.727 per maand

Loading ...

Job content

Ben jij een ervaren teamcoach binnen het sociaal domein en toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder!

Functieomschrijving

Als Teamcoach geef je sturing en leiding aan het team van buurtteammedewerkers. Wij vinden eigen verantwoordelijkheid bij alle collega’s erg belangrijk dus jij neemt als leidinggevende een coachende rol aan. Je bent ook reflectief op je eigen handelen en toont persoonlijk leiderschap.

Je faciliteert het team in het behalen van doelen, zowel op persoonlijk vlak als op bedrijfsresultaten. Je versterkt het teamproces door te reflecteren op de samenwerking. Hierbij weet je creatief om te gaan met interventies en kun je jouw stijl als leidinggevende hier op aan passen. Als coach fungeer je tevens als sparringpartner en vraagbaak voor de teamleden.


De Teamcoach zorgt voor een optimale personeelsbezetting en goede communicatie met en tussen de buurtteams. Je borgt de samenhang tussen de verschillende activiteiten en bewaakt daarbij de voortgang van onze organisatie doelstellingen. Dit doe je binnen het team en tussen teams onderling, in samenwerking met 6 collega teamcoaches. De Teamcoach ziet toe op de effectieve en efficiënte benutting van de financiële c.q. maatschappelijke middelen en levert relevante stuurinformatie ten aanzien van de resultaten.

Naast je rol als Teamcoach word je ingezet voor stadsbrede vragen en projecten die een bijdrage leveren aan de opdracht van SBVN met samenwerkingspartners in Nijmegen. Hierin pak je een actieve in rol in transformatiedriehoek van collectief-, blended- en wijkgericht werken.


Wie zijn wij ?

Wij zijn Buurtteams Volwassenen Nijmegen en in opdracht van de gemeente Nijmegen bieden wij laagdrempelige en toegankelijke ambulante Wmo-begeleiding aan. Onze doelgroepen zijn inwoners tussen 18 en 65 jaar zonder thuiswonende kinderen. Het unieke aan onze opdracht is dat we niet langer meer op indicatie werken. We werken met tien buurtteams, verdeeld over alle wijken van de stad Nijmegen. Op het moment dat bijvoorbeeld een ondersteuningsvraag niet passend is voor het buurtteam, verwijzen we deze door naar onze lokale partners. Deze zijn o.a. Buurtteams Jeugd & Gezin, Bindkracht 10, Sterker, Wijk GGZ, Ixta Noa, Zelfregiecentrum, de vrijwilligerscentrale en woningcorporaties.


Onze ambitie is dat we van iedere buurt een betere buurt maken. We geloven in autonomie, zowel van medewerkers als van klanten. We zijn toegankelijk: lokaal en dichtbij. En we werken radicaal integraal: we leveren maatwerk waarbij het leven en de individuele situatie van de klant leidend is. We zijn een lerende organisatie waarbij we leren vanuit het doen! Daarnaast geloven in de kracht van de lokale samenleving, in professionals die effectief (samen)werken en in sterke basisvoorzieningen die de stad al biedt.



Wat je krijgt

We bieden je een afwisselende baan in een bruisende en informele organisatie met gezellige collega’s. Je krijgt de mogelijkheid om mee te bouwen aan onze organisatie en deze verder vorm te geven. Er is ruimte voor eigen inbreng, vrijheid en resultaatverantwoordelijkheid. Daarnaast kun je rekenen op:


  • Beloning conform CAO Sociaal Werk, schaal 10 (min. €3.515,- max. €5.272,- obv 36 uur);
  • Individueel Keuzebudget van bijna 19% inclusief eindejaaruitkering;
  • Beschikking over een laptop en telefoon;
  • Ontwikkelings- en scholingsmogelijkheden (loopbaanbudget cao sw).
  • Je krijgt een jaarcontract en start in een team met 21 medewerkers ter vervanging van zwangerschapsverlof. Na de zwangerschapsvervanging word je werkzaam op een eigen team.


Wie je bent

Om deze rol tot een succes te maken geloof jij in verandering en vernieuwing. Blijven ontwikkelen om met onze dienstverlening dichtbij de wensen van de inwoner te blijven. Je weet makkelijk draagvlak te creëren en teams te enthousiasmeren. Ook weet je een optimaal en veilig klimaat op te bouwen binnen een team. Je kunt mensen zowel stimuleren als adviseren. Daarnaast zien wij graag:


  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding;
  • Minimale beschikbaarheid van 32 uur en minimaal 4 dagen;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare rol met aansturing richting mbo en hbo professionals (bijvoorbeeld binnen de zorg, sociaal domein of andere maatschappelijke organisatie);
  • Kennis van en ervaring met bedrijfsvoering en verandermanagement;
  • Kennis van en ervaring met de sociale kaart van Nijmegen is een pré.


Herken jij je in bovenstaand profiel? Dan zien we graag jouw sollicitatie tegemoet!

Loading ...
Loading ...

Deadline: 20-12-2023

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...