Job type: Fulltime, Contract bepaalde tijd
Salary: € 2.582 - € 3.230 per maand
Job content
Voor een toonaangevende internationale opdrachtgever in hartje Amsterdam, zijn wij op zoek naar een Facilitair Coördinator. In deze functie binnen een inspirerende omgeving waar topkwaliteit hoog in het vaandel staat, ben jij mede verantwoordelijk voor de gehele facilitaire organisatie. Ben jij gestructureerd, gedreven en heb je ervaring in de facilitaire branche (niet verplicht), dan nodig ik jou uit om verder te lezen!
Dit krijg jij van ons
- Een dynamische werkplek waar je met plezier je bed voor uitkomt: altijd doordeweeks en overdag zodat jij je avonden en weekenden vrij kan houden voor andere leuke dingen;
- Een salaris tussen € 2.582,- en € 3.230,- bruto per maand (afhankelijk van werkervaring);
- Reiskostenvergoeding, €0,21 per km of een volledige OV-vergoeding;
- Een laptop en smartphone;
- Een bepaalde tijd contract voor 32-40 uur per week, met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd;
- Een gezonde balans tussen jouw wensen en de mogelijkheden binnen D&B Facility Management;
- Een goede pensioenregeling bij Nationale Nederlanden;
- Doorgroei perspectief binnen onze organisatie, tailor made op jouw ambities en wensen: we build on talent & succes;
- Tot slot organiseren wij regelmatig (buiten de corona periode om) teammeetings, leuke uitjes en een jaarlijks feest voor alle D&B-ers zodat je straks nog meer deel uitmaakt van de D&B familie.
Dit ben jij
- Je bent dienstverlenend en veerkrachtig, je hebt het vermogen om snel te schakelen en je kunt heldere kaders stellen;
- Je bent besluitvaardig, ondernemend en inventief en je signaleert commerciële kansen;
- Je bent representatief, kunt goed netwerken en relaties beheren en verbeteren;
- Je hebt ervaring in de facilitaire branche of in een facilitaire functie;
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend;
- Je hebt bij voorkeur kennis van FMIS systemen;
Aan de slag bij deze opdrachtgever
De betreffende opdrachtgever in hartje Amsterdam heeft momenteel verschillende locaties waar de medewerkers hun dagelijkse werk kunnen uitvoeren. Met de komst van een gloednieuw innovatief pand in het hartje van Amsterdam, zullen de werkzaamheden zich per mei gaan verschuiven naar deze Campus. Hierdoor zullen de verspreidde kantoren één voor één gestructureerd gesloten worden. Jouw hulp als facilitair coördinator bij deze verhuizing is daarbij van essentieel belang en een mooie uitdaging. Je leert enorm veel, on the job maar ook vanaf de zijlijn, van in- en uithuizing van locaties.
Een greep uit jouw takenpakket
- Samen met het office team verantwoordelijk voor het beheren van de verschillende kantoren/ etages van Booking.com bij één van de locaties waar Booking.com gevestigd is;
- Verantwoordelijk voor het dagelijks lopen van pandrondes en hierbij alle storingen en meldingen oppakken;
- Storingen en meldingen uitzetten en zorgdragen dat deze tijdig worden opgelost;
- Communicatie naar de gebruikers over de status van de meldingen/ storingen;
- Overleggen met leveranciers en aansturing/ samenwerking waar nodig;
- Overleggen met soft service partijen zoals Cleaning/ catering om partijen en events voor te bereiden en zorg te dragen dat deze goed verlopen;
- Belangrijk dat de communicatie richting de pandgebruikers duidelijk en helder is en dat je hierbij probeert te verrassen;
- Meedenken door verbeteringen in processen/ werkwijzen aan te dragen;
- Wekelijkse lunch met alle Office Management collega’s – veel binding, hulpvraag aan elkaar stellen;
- Jonge gave club hardwerkende mensen die ook met elkaar de gezelligheid opzoeken.
Helemaal op je plek
D&B The Facility Group is de meest vooruitstrevende integrale facilitaire dienstverlener van Nederland. Als één van de weinige organisaties in de facilitaire markt heeft D&B alle soft services in eigen huis. Wij richten ons op high end corporate klanten en opdrachtgevers binnen hoogwaardige multi tenant omgevingen. D&B heeft uitstekende relaties met vrijwel alle real estate bedrijven die actief zijn in de Nederlandse markt. Het zwaartepunt van onze klantportefeuille bevindt zich op A-locaties in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht.
Werken bij D&B betekent werken in een inspirerende werkomgeving en onderdeel uitmaken van een hecht en betrokken team. Iedere dag is anders en jij krijgt volop de kans om jezelf te ontwikkelen.
Koffie?
Ben jij enthousiast geworden van de bovenstaande beschrijving? Reageer snel en we nemen binnen 2 werkdagen contact met je op! Wij zullen je vragen om een referentie op te geven. Laat je ons ook alvast weten hoe jij je koffie drinkt? Dan zetten we die alvast klaar als je bij ons langs komt!
Bij indiensttreding kunnen wij om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vragen. De kosten van de aanvraag worden o.b.v. een declaratie door D&B vergoed.Hopelijk tot snel!
Gastvrije groet,
Karlijn Seegers | Recruiter Facility Management | 06 - 25 13 96 59 | WhatsApp bericht
- Opdrachtgever: Top Locatie
- Locatie: Amsterdam
- Aantal uren: 32 - 40 uur
Click to apply for free candidate
Report job
SIMILAR JOBS
-
⏰ 05-04-2023🌏 Amsterdam, Noord-Holland
-
⏰ 03-04-2023🌏 Hilversum, Noord-Holland
-
⏰ 05-04-2023🌏 Amsterdam, Noord-Holland
-
💸 € 11,50 - € 15,48 per uur⏰ 15-04-2023🌏 Amsterdam, Noord-Holland
-
⏰ 07-04-2023🌏 Aalsmeer, Noord-Holland
-
⏰ 15-04-2023🌏 Amsterdam, Noord-Holland
-
💸 € 3.000 - € 3.800 per maand⏰ 17-04-2023🌏 Heerhugowaard, Noord-Holland
-
⏰ 15-04-2023🌏 Amsterdam, Noord-Holland
-
💸 € 2.400 - € 2.600 per maand⏰ 07-04-2023🌏 Schiphol, Noord-Holland
-
💸 € 14,11 per uur⏰ 07-04-2023🌏 Amsterdam, Noord-Holland