Job type: Deeltijds

Salary: €2.300 per maand

Loading ...

Job content

Zit gastvrijheid en dienstverlening in jouw DNA? En ben jij representatief met een open houding en oog voor detail? Lees dan snel verder want wij zijn op zoek naar jou!

Voor onze opdrachtgever op Schiphol zijn we op zoek naar een enthousiaste medewerk(st)er die het leuk vindt om twee functies te vervullen! Enerzijds heb je een veelzijdige rol als facilitair medewerk(st)er, anderzijds val je in bij de receptie op drukke momenten en vervang je daar je collega als dit nodig is. Het betreft een functie voor 32 uur in de week. De functie is tijdelijk; je vervangt een zwangerschapsverlof in combinatie met ouderschapsverlof. Dit betekent dat de functie per half januari tot zeker het einde van het jaar (2022) is en mogelijk langer.

Facilitaire taken:

  • Allerhande facilitaire, technische en huishoudelijke taken ten behoeve van het beheer en onderhoud op het kantoor in Schiphol;
  • Het lopen van dagelijkse controleronden in het pand (controleren sanitair, verlichting, hang- & sluitwerk, apparaten en installaties) om technische onregelmatigheden te constateren en storingen te voorkomen;
  • Draagt zorg voor het goed functioneren van de installaties en meldt storingen aan de onderhoudsfirma’s;
  • Houdt toezicht op de door derden te verrichten onderhoudswerkzaamheden, daartoe dienen de medewerkers van de onderhoudsbedrijven zich voor aanvang en na het voltooien van de werkzaamheden te melden bij de Facilitair medewerker;
  • Ziet toe op een juist gebruik van de algemene faciliteiten door medewerkers, bezoekers, leveranciers etc;
  • Verstrekt informatie en is aanspreekpunt voor de bewoners, bezoekers, klanten, personeel bij klachten en storingen en ziet erop toe dat de huisregels worden nageleefd;
  • Signaleert (en vervolgens rapporteert) plotseling optredende calamiteiten in en rond het gebouw;
  • Het zelfstandig oppakken, uitvoeren en afhandelen van FMIS meldingen;
  • Ziet erop toe dat er geen onbevoegden zich in het gebouw ophouden;
  • Verzorgen van kleine verhuizingen, verbouwingen en werkplekomzettingen op kantoor Schiphol;
  • Bestellen en bijhouden van voorraad van kantoorartikelen;
  • Bijvullen en reinigen van koffieautomaten en koffieservies;
  • Bij afwezigheid van de Facility Desk deze kunnen vervangen;
  • Ontvangen van goederen;
  • Fungeren als eerste aanspreekpunt bij calamiteiten;
  • Klaarzetten van vergaderzalen bij reserveringen en audiovisuele ondersteuning hoort daar ook bij;
  • Draagt de verantwoordelijkheid voor een veilige werkplek op de locaties en signaleert en rapporteert onveilige werksituaties.

Hostess taken:

  • Het ontvangen en begeleiden van bezoekers;
  • De uitgifte van toegangsmiddelen;
  • Het informatiepunt voor gasten over verblijf en services in en rondom het Schiphol kantoor;
  • Het beheer van de poule-auto’s;
  • Het beheer van de agenda’s van de vergaderruimtes;
  • Het regelen van taxi’s en huurauto’s voor klant;
  • De ontvangst en uitgifte van (aangetekende) post en pakketten;
  • De administratie bijhouden voor profielen in het FMIS, het in bezit zijnde toegangspassen en de toegangspassen voor de garage;
  • Het behandelen van alle inkomende telefonie;
  • Het ondersteunen bij postkamer werkzaamheden;

Over de werkgever

Wat vragen wij van je:

  • MBO-niveau;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
  • Kan met ad hoc situaties omgaan;
  • Beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift;
  • In het bezig van een diploma BHV en VCA of bereid zijn dit te halen;
  • Je voelt je thuis in een internationale omgeving;
  • Flexibiliteit, stressbestendigheid, aanpassingsvermogen en zelfstandig werken zijn jou op het lijf geschreven;

Wat wij jou bieden:

Een veelzijdige en uitdagende functie binnen een internationale omgeving! Het salaris is maximaal € 2300,- bruto per maand o.b.v. 40 uur. Parkeren is op dit moment makkelijk bij de locatie, als het weer drukker wordt kan er op loopafstand worden geparkeerd.
Heb je interesse? Solliciteer dan direct! Voor meer informatie kan je ook contact met ons opnemen via 023-5540100 of mailen naar hoofddorp@actiefwerkt.nl

Interesse?

Loading ...
Loading ...

Deadline: 26-12-2023

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...