Position: Mid-Senior level

Job type: Full-time

Loading ...

Job content

Wil jij werken bij dé marktleider op gebied van voertechniek? Heb jij technisch inzicht of heb je affiniteit met techniek? Ben je daarnaast commercieel ingesteld en sta jij stevig in je schoenen? Lees dan snel verder!

Wat ga je allemaal doen?

Wat ga je doen? Jij weet hoe het reilt en zeilt als het gaat om inkoop, contact en beheer van facilitaire zaken. Denk hierbij aan zaken zoals onderhoud, verbruiksartikelen en verbouwingen. Je houdt je tevens bezig voor het bestellen van materialen en onderdelen t.b.v. de productie. Hier ben jij bekend mee en dat is de reden waarom wij jou hier mede verantwoordelijk voor maken!

Je werkt dagelijks met het ERP-systeem. Je stelt offertes op, plaatst bestellingen, handelt claims af en waarborgt de geleverde kwaliteit. Je ontvangt en controleert orderbevestigingen en verwerkt deze. Ook heb jij dagelijks contact met leveranciers over achterstallige leveringen en levertermijnen. Voor jouw functie is het nodig om technische tekeningen te kunnen lezen.

Waar jij je verder mee bezig houdt?
  • Facilitaire zaken organiseren en inkopen
  • Het opstellen van rapportages over de inkoopprestaties en het leveren van input voor budgetten en planning
  • Het in kaart brengen van de afvalstromen
  • Het selecteren en evalueren van leveranciers op basis van prijs, kwaliteit, levertijd en duurzaamheidsaspecten
Een korte introductie

Je gaat werken bij een familiebedrijf dat zich al ruim 70 jaar bezighoudt met de ontwikkeling, productie en verkoop van machines en systemen voor het voeren van rundvee op veebedrijven. In Nederland zijn ze marktleider op het gebied van voertechniek en wereldwijd wordt er naar ruim 50 landen geëxporteerd. De oprichters en alle 350 medewerkers, werkzaam wereldwijd, hebben hart voor de zaak en werken er met trots. Als facilitair / operationeel inkoper ga je werken op de hoofdlocatie in Oldenzaal. Hier werken zo’n 260 mensen. Jouw team bestaat uit tien collega’s, zowel inkoop als werkvoorbereiding. Allemaal al een aantal jaren werkzaam. Goed teken dus! Je krijgt collega’s die hard werken, verstand hebben van de landbouw en goede humor kunnen waarderen. Heb jij ook een nuchtere instelling? Dan vul jij dit team perfect aan!

Wat we jou bieden
  • Een uitdagende baan in een dynamisch en vooraanstaand internationaal familiebedrijf
  • Een prettige werksfeer op de werkvloer met leuke en vakkundige collega’s
  • Een goed marktconform salaris, afgestemd op basis van jouw kennis en ervaring
  • Een royale verlof en ATV-dagen regeling
  • Geregeld leuke bedrijfsuitjes georganiseerd door de Personeelsvereniging. En daar wil je écht bij zijn!
  • Uiteraard zijn de secundaire arbeidsvoorwaarden goed geregeld: pensioenregeling, reiskosten, voldoende vakantiedagen
  • Een persoonlijk opleidingsbudget, het volgen van cursussen of trainingen wordt gestimuleerd
  • Op vrijdagmiddag kan je blijven hangen in de pub voor de borrel
  • Contract voor bepaalde tijd, opgevolgd door onbepaalde tijd
Jouw kwaliteiten

Met jouw commerciële vaardigheden, technische affiniteit en kritische werkhouding versterk jij het team binnen deze mooie organisatie! Wat je verder met je meebrengt?
  • MBO+/ HBO opleiding richting Facility Management, Commerciële Economie of Technische bedrijfskunde.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een inkoopfunctie.
  • Je beheerst de Nederlandse, Duitse en Engels taal in woord en geschrift.
  • NEVI-1 diploma is een pre
  • Ervaring met het ERP pakket Infor-LN is een pre
5cd8a0b9cc68f9ffa4c9253553278a55wer
Loading ...
Loading ...

Deadline: 25-06-2023

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...