Job type: Fulltime, Parttime, Vaste baan, Contract bepaalde tijd

Loading ...

Job content

32 tot 40 uur per week, Den Haag

Hou jij ervan om klanten verder te helpen en hun administratie goed op orde te krijgen en te behouden? Als Administratief Medewerker bij Driezestig krijg je die kans. Je gaat in een leuk team aan de slag om onze klanten te helpen met hun financiële administratie.

Ben je goed met cijfers en ga je nauwkeurig te werk? Heb je al de nodige ervaring en wil jij je kennis verder inzetten? Lees dan verder!

Taken

Wat is je rol als Financieel Administratief Medewerker?

Je werkt als Administratief Medewerker binnen het inkoop team. Je beweegt je in het financiële hart van onze klanten. Samen met andere “Driezestigers” vervul je een belangrijke rol bij de klant. In deze rol ben je verantwoordelijk voor:

Het verwerken van de inkoopfacturen;

  • Het afhandelen van declaraties en creditcard afschriften;
  • Het verwerken van de financiële mutaties in de administratie en hou je de digitale administratie bij;
  • Onderhoud je contact met onze klanten; je beantwoordt de financiële vragen per mail en telefoon;
  • Wil je meer taken oppakken binnen andere processen? Zoals debiteuren, grootboeken, projecten, salarissen of boekhoudsystemen inrichten? Ook deze mogelijkheden zijn er.
In deze rol start je in ons inkoop team. Bij Driezestig pakken we verschillende processen beet bij onze klanten. Van salarisadministratie, verkoopprojecten tot aan de technische inrichting van een boekhoudsysteem. Dit biedt jou de kans om ervaring op te doen op verschillende processen en jezelf door te ontwikkelen als specialist. Wil je doorgroeien als eindverantwoordelijke bij onze klanten? Ook dat kan!

Vereisten

Wat breng jij ons?

  • Je hebt al wat jaren ervaring met financiele administratie;
  • Je bent goed met cijfers en Office (Excel, Word, Powerpoint);
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je stroopt graag je mouwen op, en bent een echte aanpakker;
  • Je bent sociaal en niet bang om de telefoon te pakken;
  • Ervaring in salarisadministratie? Dat is mooi meegenomen. Of lijkt het je leuk om nieuwe dingen te leren? Top!
  • Nieuwe dingen leren? Kom maar op!
Benefits

Wat brengt Driezestig jou?

Wanneer je bij Driezestig aan de slag gaat, dan werk je in een hecht team. Omdat we al meer dan 11 jaar de financiële backoffice bij meer dan 40 organisaties verzorgen, zijn we een toonaangevende speler in ons vakgebied. Ons team bestaat uit 13 talenten, waarbij we allemaal echte aanpakkers zijn. De lijnen met je collega’s binnen Driezestig zijn kort en op vrijdag sluiten we de week met elkaar af met een gezellige borrel.

De korte lijnen vinden we ook belangrijk met onze klanten. We streven ernaar ons werk zo efficiënt mogelijk uit te voeren en de administratie van onze klanten naar een hoger niveau te tillen. Doordat wij de volledige backoffice van organisaties uit handen nemen, kunnen zij zich blijven focussen op hun corebusiness. Onze klanten zijn voornamelijk consultancy- en adviesbedrijven.

Driezestig geeft je de mogelijkheid om je (verder) te ontwikkelen als specialist. Zowel intern als extern. Wil je een opleiding doen om je kennis te vergroten? Dit stimuleren we graag. Onze mensen zijn belangrijk, en daar zijn we zuinig op. Werken bij Driezestig, betekent investeren in je toekomst.

Bij Driezestig staan we voor elkaar klaar. Dat vinden we belangrijk. Daarom word je onderdeel van een hecht team. En om deze goede sfeer erin te houden, wordt er veel georganiseerd. Van een avond meezingen bij “Vrienden van Amstel Live” tot aan een stedentrip.

Kortom:

Een mooi salaris;

  • Ieder jaar ontvang je een 13e maand;
  • Opleidingsbudget voor studiemogelijkheden;
  • Contract op basis van parttime of fulltime , na je eerste contract krijg je direct een vast contract;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen verschillende afdelingen en/of als eindverantwoordelijke bij onze klanten;
  • Leuke uitjes met het team;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Bestedingsbudget bij vast contract voor goed werkgereedschap (denk hierbij aan een goede thuiswerkplek; nieuwe telefoon etc.);
  • Een laptop van de zaak en telefoonvergoeding;
  • 25 vakantiedagen per jaar bij fulltime;
  • De mogelijkheid om op termijn vanuit huis te werken.
De rol voor jou? Solliciteer!

Is deze rol jou op het lijf geschreven? Stuur jouw cv en motivatie voor 26 januari 2023. Heb je nog vragen over deze vacature of over de procedure? Vraag het Cynthia Gorlee, hiring manager.
Loading ...
Loading ...

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...