Job type: Deeltijds

Salary: €2.273 - €3.078 per maand

Loading ...

Job content

Frontoffice Medewerker Kenniscentrum

Ter ondersteuning van het Kenniscentrum binnen de Academie Organisatie en Ontwikkeling (AOO) zijn wij op zoek naar een leuke en enthousiaste collega. Kom jij ons team versterken?

Wat je gaat doen
  • Je ondersteunt het team van lectoren, associate lectoren, docent-onderzoekers bij de aanvraag, voortgang en administratieve afwikkeling van onderzoeksprojecten. Dit doe je samen met een aantal andere collega-frontoffice medewerkers binnen de academie;
  • Je bent de "spin in het web" tussen de afdeling Finance & Control, Projectmanagement, opdrachtgevers, projectmedewerkers en het subsidieadviesbureau;
  • Hierin onderhoud je een goed netwerk en sta je garant voor een gedegen projectdocumentatie, uren- en kostenverantwoording, facturatie en declaratie;
  • Hiermee draag je enerzijds bij aan de verbinding in de driehoek tussen onderwijs, onderzoek en het werkveld; anderzijds aan de samenwerking zowel binnen de academie als tussen academies;
  • Je assisteert de coördinator en beleidsadviseur praktijkgericht onderzoek op het gebied van projecten en bent hét aanspreekpunt voor iedereen binnen en buiten de academie voor vragen over projectinformatie van de academie;
  • Je houdt je met name bezig met het controleren van de urenregistratie, het aanmaken en inrichten van projectdossiers in de hiervoor beschikbare applicatie, het op aanvraag verstrekken van uitputtingsoverzichten van projectdossiers, voorbereidende werkzaamheden t.a.v. (termijn)facturering en het controleren van bestellingen met inkoopfacturen, en administratieve werkzaamheden t.a.v. inhuur externen.
Dit zoeken wij in jou
Je beschikt over goede kennis van de HAN-organisatie en vooral van de academie Organisatie en Ontwikkeling. Je beschikt over een afgeronde MBO-opleiding Bedrijfsadministratie op niveau 4, aangevuld met een relevante opleiding aangaande projectbeheersing en/of projectondersteuning. Je bent een spin in het web waarbij een oplossingsgerichte houding belangrijk is. Je bent klantgericht, ambitieus en beschikt over een goed analytisch vermogen. Daarnaast ben je pro-actief en werk je accuraat: je zet graag de puntjes op de i. Je bent administratief vaardig en houdt ervan om snel structuur aan te brengen. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, je bent prettig in omgang en een echte teamplayer. Je hebt affiniteit met projecten. Tot slot, je hebt goede kennis van de beschikbare projectadministratie en kennis van Unit4 is een pré. Ook beschik je over goede kennis van Excel en/of andere spreadsheetprogramma’s.

Je standplaats is (in overleg) Nijmegen of Arnhem, maar gezien de aard van de functie kan het zijn dat je vanuit beide locaties werkzaam bent.

Dit bieden wij jou
  • Een zelfstandige en afwisselende functie in een dynamische, informele en plezierige werkomgeving;
  • Een jaarcontract, met mogelijkheid tot verlenging;
  • Een aanstelling, afhankelijk van de definitieve taakinvulling, in de functie van Administrateur niveau 3 of niveau 4 voor 0,8 fte;
  • Afhankelijk van je ervaring en zelfstandigheid bedraagt het bruto maandsalarisvan minimaal €2.650,87 en maximaal € 3.549,29 (cao-hbo schaal 8, niveau 3) of minimaal €2.318,56 en maximaal € 3.139,09 (cao-hbo schaal 7, niveau 4) bij een fulltime aanstelling;
  • 8% vakantietoeslag en een 13de maand (8,3%);
  • Fijne secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een pensioenverzekering via het ABP, collectieve ziektekostenverzekering, (betaald) ouderschapsverlof, onbeperkte sportmogelijkheden voor een kleine bijdrage en afhankelijk van je werkuren, ruime vakantiedagen per jaar;
  • Een eigen HAN Academy zodat je volop kunt investeren in je loopbaan en persoonlijke ontwikkeling.
Jouw sollicitatieprocedure
Klik onderaan deze pagina op de link om online te solliciteren.
Je kunt je motivatiebrief richten aan Han ten Berge. Sollicitaties die rechtstreeks naar de contactpersoon of op andere wijze worden verstuurd, worden niet in behandeling genomen. Reageren kan tot en met woensdag 02 februari 2022.
De eerste sollicitatiegesprekken vinden plaats in de week van 07 februari 2022.

Jouw contactpersoon
Vragen over de inhoud van de functie
Han ten Berge, coördinator en beleidsadviseur praktijkgericht onderzoek
Bellen: 06 15 40 72 15 (bereikbaar van maandag tot en met donderdag )
E-mailen: han.tenberge@han.nl

Vragen over de sollicitatieprocedure
HAN@Work
Bellen: 026-3691671
E-mailen: hanatwork@han.nl

Handige informatie
De Academie Organisatie en Ontwikkeling is één van de veertien academies binnen de HAN. Bijna 4000 studenten volgen een vol-, deeltijd of duale studie op het gebied van Organisatie en Ontwikkeling. Studies op zowel bachelor- als associate niveau. Dit betreft onder meer de opleidingen Bedrijfskunde, Logistics Management, HRM, Learning &Development in Organisations, Toegepaste Psychologie en Facility Management. Ook verzorgt de academie meerdere minoren, post-HBO-opleidingen en commerciële activiteiten. Zes lectoraten (negen lectoren) en het landelijke Centre of Expertise Logistiek maken onderdeel uit van de academie. Er werken ruim 300 medewerkers binnen de academie.
Loading ...
Loading ...

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...