HR Lead Customer Service

Decathlon

View: 129

Update day: 01-11-2023

Location: Amsterdam Noord-Holland

Category: Human Resources

Industry: Retail h el

Loading ...

Job content

De klantenservice binnen Decathlon is van zeer groot belang. Met 75 klantenservicemedewerkers en met 30.000 klantcontacten per maand, is het een zeer levendige omgeving die constant in beweging is. Nieuwe collega´s, uitstroom, verzuim of promotie, jij als HR lead bent samen met de Team Lead Supervisor eindverantwoordelijke voor deze topics en bent dagelijks bezig met het motiveren van je team om onze klantenservice standaard hoog te houden.

Omdat onze klantenservice van groot belang is, heeft het haar eigen HR afdeling. Jouw team bestaat uit twee payroll specialisten, een recruitment consultant en een verantwoordelijke voor team happiness. Dagelijks houd je stand ups volgens de Agile-Scrum methode om de lopende projecten te waarborgen. Zelf houd je je bezig het begeleiden en aansturen van jouw team en zoek je naar kansen en mogelijkheden om de afdeling te verbeteren.

Werkzaamheden;

  • Functionele begeleiding van je team (4 medewerkers)
  • Aansturen van dagelijkse standups
  • Het managen van HR -binnen je team.
  • Eindverantwoordelijkheid over de topics die bij de HR-medewerkers liggen: Recruitment, verzuim, vitaliteit, payroll, uren voorspelling, team happiness, onboarding, personal development en overige HR-gerelateerde zaken.
  • De implementatie van de COPC standaard Hoofdstuk 3

Waarom is deze functie zo leuk?

Decathlon Nederland is enorm hard groeiend binnen Decathlon United. Deze groei en de uitdaging die deze functie biedt, geeft jou de volledige vrijheid om samen met jouw team écht stappen te maken. Zo kan je jouw eerste stappen zetten als manager en al snel doorgroeien naar een strategische functie. Zorg jij ervoor dat je met jouw visie de klantenservice naar een hoger niveau tilt, dan gaan er binnen Decathlon een hoop deuren voor je open!

Wat vragen wij van jou?

  • Je leeft de waardes vitaliteit, verantwoordelijkheid en generositeit;
  • HBO/WO denkniveau;
  • Minimaal 3-5 jaar werkervaring in de klantenservice
  • In staat zijn om met een kader zoals de COPC standaard te werken
  • Aantoonbare management-ervaring
  • Ervaring hebt met het leiden van projecten;
  • Communicatief sterk zowel in het Nederlands als in het Engels;
  • Ondernemend van aard.
WAT BIEDEN WIJ?
  • Heel veel flexibiliteit en een berg sportieve collega’s die altijd in zijn voor een sportsessie (al dan niet virtueel)
  • Een prima salaris
  • Vakantietoeslag
  • 24 vakantiedagen
  • 20% korting op onze eigen merken
  • Mogelijke winstdeling
  • Een werklaptop
  • Trainingen
  • Coaching
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling
  • Aandeelhouderschap




HOE ZIET HET SOLLICITATIEPROCES ERUIT?

  • Sollicitatie middels je CV en motivatiebrief
  • Telefonische kennismaking (leg hier ook vooral je eigen vragen aan ons voor)
  • Eerste gesprek (via video call)
  • Tweede gesprek
  • Contractvoorstel
  • Welkom bij Decathlon!
Heb je nog vragen over deze rol voordat je solliciteert? Neem contact op met dylan.reichart@decathlon.com
Loading ...
Loading ...

Deadline: 16-12-2023

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...