Junior Facilitair Coördinator

Lyceo

View: 115

Update day: 29-11-2023

Location: Leiden Zuid-Holland

Category: Houseware FMCG

Industry:

Job type: Fulltime, Parttime

Loading ...

Job content

Gezocht: Junior Facilitair Coördinator (24-40u/w)

Bij Lyceo begeleiden we op meer dan 200 locaties in Nederland leerlingen met hun schoolwerk. Vanaf ons kantoor in Leiden ondersteunen we collega’s en vestigingen, onder andere op het gebied van logistiek en facility. Dat vinden we erg belangrijk. Want wanneer jij zorgt dat alle facilitaire en logistieke processen gestroomlijnd verlopen, kunnen je collega’s in het land met nóg meer aandacht leerlingen begeleiden. Ben jij toe aan je eerste of tweede baan in het facilitaire werkveld? Kom dan werken bij Lyceo!

Lyceo – Leren leer je zo!

Ieder kind is anders. En met miljoenen verschillende talenten én struikelblokken, gaat leren niet voor iedereen vanzelf. Daarom hebben sommige leerlingen wat extra aandacht nodig. Aandacht voor leren zelf. Want leren kun je leren. Dat vinden we niet alleen, dat hebben we ook wetenschappelijk bewezen.

Bij Lyceo leren we leerlingen leren. Daar hebben ze bij elke toets, elk school- of studiejaar en bij alles wat ze daarna ondernemen, profijt van. Mede dankzij jou gaan leerlingen straks met meer zelfvertrouwen naar school.

Wat ga je doen?

Als junior facilitair coördinator zorg je samen met twee collega’s voor het succesvol en efficiënt verlopen van alle facilitaire en logistieke processen. Samen met een collega beheer je ons interne helpdesksysteem, waar dagelijks hele uiteenlopende vragen binnenkomen. Veel kunnen we gelukkig direct regelen of oplossen, maar bij complexere zaken leg je gemakkelijk contact met externe leveranciers of collega’s intern. We zijn de afgelopen jaren sterk gegroeid, dus we zijn ook constant bezig om te kijken hoe processen (kosten-)efficiënter, sneller en makkelijker kunnen. bij Lyceo ondersteun je jouw collega’s met diverse vraagstukken. In een notendop ben je bezig met:

  • Het verwerken van binnenkomende tickets in het helpdesksysteem.
  • Zorgen dat het hoofdkantoor representatief is voor klanten en collega’s.
  • Ondersteuning bij het ontwikkelen van zowel de inkoopfunctie als de logistieke verwerking.
  • Contact onderhouden met leveranciers en eindgebruikers.
  • Kleine projecten op het gebied van renovatie coördineren.

Je collega’s

Met 200 vestigingen is Lyceo de grootste onderwijsondersteuner in Nederland. Een innovatieve onderneming die altijd in beweging is. Zo ontwikkelen wij continu nieuwe eigen lesmethodes en apps. We zijn de snelst groeiende en meest innovatieve onderwijsondersteuner van Nederland. Je vindt ons door het hele land met examentraining, huiswerkbegeleiding, studie- en beroepskeuze tot leren programmeren. We willen elke dag weer leerlingen motiveren het beste uit zichzelf te halen. Dit doen we door het geven van inhoudelijke begeleiding en het verbeteren van studievaardigheden. Onze kernwaarden zijn persoonlijke aandacht, vertrouwen en een flinke dosis positiviteit. Met ons Lyceo Extra programma zetten wij ons in voor gelijke kansen in het onderwijs.

Je komt te werken bij Team Facilitair, waar je nauw gaat samenwerken met twee facilitaire/logistieke collega’s en indirect ook met de ICT-servicedesk. Samen zorgen jullie dat alle collega’s op kantoor en in het land hun werk goed kunnen doen en resultaat kunnen boeken. Communicatie onderling is heel belangrijk, dus jullie zoeken ook gemakkelijk de verbinding met andere afdelingen. Op ons kantoor wil iedereen vooruit, leren we van elkaar en zijn de lijntjes kort. Maar één keer per jaar laten jullie de focus even los tijdens het onvergetelijke personeelsuitje.

Jij neemt met je mee …

Kennis en kunde op het gebied van facility management. Bij voorkeur heb je je diploma hbo-facilitair management op zak. Door jouw inzet kunnen collega’s iedere dag de dingen doen die ze willen en moeten doen. Je hebt een servicegerichte aanpak, bent benaderbaar en transparant. Je schept geen onrealistische verwachtingen en belooft niets wat je niet waar kunt maken. Van deadlines raak je niet van slag, want jij kan goed overzicht bewaren en bent sterk in het stellen van prioriteiten. Daarnaast heb je gevoel voor procesoptimalisatie en is logistieke ervaring een pré. Verder maak je ons heel blij met:

  • Hbo werk- en denkniveau.
  • Rijbewijs B.
  • Technisch inzicht, hands-on en oog voor detail.
  • Je bent communicatief vaardig (in woord en geschrift).

Dit krijg je van ons

    Natuurlijk mag je iets terugverwachten voor jouw tijd en inzet. Wij bieden jou op basis van een 40-urige werkweek onder meer:

  • Een salaris dat past bij jouw nieuwe rol en de ervaring die je meebrengt.
  • Een baan waarin je jezelf ontwikkelt en groeit.
  • Een pensioenregeling, vakantiegeld en volledige reiskostenvergoeding als je met het OV reist.
  • Een laptop en telefoon.
  • Een vast contract voor onbepaalde tijd.
  • Wekelijkse borrels en een keer per jaar een onvergetelijk personeelsuitje.
  • Elke week wel een borrel op kantoor en twee keer per jaar een ongeëvenaard teamuitje.
Loading ...
Loading ...

Deadline: 13-01-2024

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...