Job type: Voltijds, Deeltijds

Loading ...

Job content

Duur: 3 maanden, optie tot verlenging mogelijk 1 x 3 maanden

Axiflex zoekt voor haar opdrachtgever een Kwaliteitsmedewerker Informatiebeheer.

Functieomschrijving

De gemeente is groeiende en de komende jaren neemt het inwoneraantal toe.
De komende jaren wordt er aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie gewerkt.

Je komt in het team Informatiebeheer te werken en dit valt onder het team Informatie & Automatisering van de afdeling Interne Dienstverlening. Je werkt nauw samen met een aantal collega’s van o.a. de postregistratie, het archief en applicatiebeheer.

Je bent een servicegerichte kwaliteitsmedewerker met ervaring in zaakgericht werken.



Werkzaamheden

  • Dagelijkse controle uitvoeren op de digitaal geregistreerde post en gearchiveerde zaken door ze te toetsen aan de normen uit het handboek Vervanging.
  • Knelpunten signaleren, rapportages maken vanwege constateringen.
  • Betrokkenen informeren door het maken van verbetervoorstellen.
  • Selectie en vernietiging van het archief uitvoeren.
  • Voorstellen doen ter verbetering van de kwaliteit van het Informatiebeheer. Het is noodzakelijk dat je kennis van archief wet- en regelgeving hebt.
  • Beheer van de inhoud van de i-Navigator.
  • Als aanspreekpunt fungeren voor medewerkers met vragen over Informatiebeheer.
  • Gebruikersinstructies verzorgen.
  • Informatievragen van medewerkers beantwoorden die dossiers nodig hebben uit het fysieke archief.



Functie eisen
Let op! Als je niet aan de eisen voldoet, dan heeft reageren helaas geen zin.
Uit je cv moet blijken dat aan deze eisen wordt voldaan:

  • Een afgeronde HBO opleiding Informatiedienstverlening of een afgeronde SOD2 opleiding.
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met werken in een zaaksysteem.
    Geef dit duidelijk weer in het cv en om welke zaaksysteem/en het gaat.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met archivering en postbehandeling binnen de (semi) overheid.
  • Aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie.
  • Je kunt minimaal 2 relevante recente referenties overleggen.



Competenties

  • Affiniteit met informatiesystemen, digitale dienstverlening en archivering.
  • Zelfstandig maar werkt ook graag samen met collega’s.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Flexibel, dienstverlenend en servicegericht.
  • Betrouwbaar en integer, accuratesse.
  • Je werkt nauwkeurig, is analytisch ingesteld en georganiseerd.



Goed om te weten

De opdrachtgever kan verzoeken om een Verklaring Omtrent Gedrag.

De Bring Your Own Device (BYOD), telefoon en laptop cq iPad, is hier van toepassing.

Loading ...
Loading ...

Deadline: 16-12-2023

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...