Loading ...
Loading ...
Locatiemanager voor Het Picardthuis - Coevorden
View: 141
Update day: 01-11-2023
Category: Executive management
Industry: Business consulting Services
Position: Entry level
Job type: Full-time
Loading ...
Job content
Dagelijks Leven is op zoek naar een locatiemanager voor de nieuwe kleinschalige woonzorglocatie voor mensen met dementie die in de zomer van 2022 in Coevorden de deuren opent. Ben jij die ondernemende manager met hart voor de zorg? Kan jij niet wachten om een topteam samen te stellen waarmee je dit spiksplinternieuwe huis tot een echt thuis maakt voor onze bewoners? En ben jij niet bang voor een beetje verantwoordelijkheid? Dan is dit de perfecte uitdaging voor jou!Wat ga je doen?
Als locatiemanager bij Dagelijks Leven werk je niet vanuit kantoor, maar ben je echt het middelpunt van de woonzorglocatie waarvoor je verantwoordelijk bent. Samen met jouw team, bestaande uit o.a. verpleegkundigen, verzorgenden IG en helpenden, zorg je ervoor dat operationele processen goed verlopen en de beste kwaliteit van zorg neergezet wordt. Niet alleen door medewerkers aan te sturen en het zorginhoudelijk beleid (mede) vorm te geven, maar ook door een werkomgeving te bieden waarin zorgprofessionals zich kunnen ontwikkelen.
Jij bent het eerste aanspreekpunt voor bewoners en familieleden en weet als geen ander hoe je jouw zorglocatie promoot. Ook verwijzers, het ketennetwerk dementie, eerste- en tweedelijnszorg, paramedici en apotheken weten jou goed te vinden. Jouw belangrijkste taak? Een fijne, kleinschalige woonomgeving creëren voor de 20 tot 22 bewoners die er wonen. Gewoon, als thuis.
Na de opstartperiode werk je een aantal uur mee in de zorg. Zo kan je jouw team goed begeleiden en leer je onze bewoners nog beter kennen. Hoe? Dat is aan jou! Denk bijvoorbeeld aan helpen tijdens de ochtendspits, een verantwoordelijke dienst overnemen, koken of activiteiten organiseren als jouw AB-er met vakantie is.
Een goede start en genoeg begeleiding
Om onze missie, visie, systemen en manier van werken goed te leren kennen start je bij voorkeur enkele maanden voor de opening van jouw eigen woonzorglocatie op een locatie in de buurt. Je kunt dan direct beginnen met het werven van jouw nieuwe team. Ook bezoek je samen met de opstartmanager potentiële bewoners thuis, zodat je hen goed leert kennen voor ze bij ons komen wonen.
Een nieuwe locatie opzetten: het is een mooie en dankbare, maar soms ook pittige klus. Het vraagt expertise, veel daadkracht en zelfstandigheid. Natuurlijk sta je er niet alleen voor: de opstartmanager en locatiecoach begeleiden je gedurende het hele proces. Daarnaast is er regelmatig een regio-overleg waarin je kunt sparren met andere locatiemanagers.
Wie zijn wij?
Dagelijks leven is een jonge, sterk groeiende organisatie die gespecialiseerd is in de zorg voor mensen met dementie of andere vormen van geheugenverlies. Onze woonzorglocaties, op dit moment ruim 70, zijn kleinschalig en huiselijk. Wij bieden onze bewoners een veilige en vertrouwde plek, waar het prettig wonen is; “Gewoon als thuis”. Wonen bij Dagelijks Leven is betaalbaar voor iedereen, dus ook als je alleen een AOW hebt, kan je bij ons wonen.
Iedere dag kookt onze kok een verse maaltijd. Bewoners nodigen we van harte uit om hem mee te helpen met koken. Onze activiteitenbegeleider organiseert dagelijks leuke activiteiten, zowel voor de groep als de individuele bewoner. Bij Dagelijks Leven hebben we oog voor onze bewoners, we stimuleren ze om dingen te blijven doen die ze nog kunnen, zo blijven ze langer zelfredzaam. Bewoners hebben eigen regie, wil iemand graag in pyjama ontbijten, of laat naar bed? Dan is dit mogelijk.
Wat neem je mee?
- Zorgopleiding minimaal op niveau 4, aangevuld met een managementopleiding;
- Ruime achtergrondkennis en brede ervaringskennis in de ouderenzorg, bij voorkeur op het gebied van dementie;
- Enkele jaren ervaring in een leidinggevende functie;
- Aangezien het een nieuwe locatie betreft ben je in staat om in korte tijd een nieuw team op te bouwen, te enthousiasmeren en te coachen;
- Je kunt vele ballen hoog houden, bent daadkrachtig, stressbestendig en communicatief vaardig ;
- Je bent resultaatgericht en hebt een hoge kwaliteitsstandaard.
- Volgens de CAO VVT word je afhankelijk van opleiding en ervaring ingeschaald in salarisschaal 60 met een salaris van €3.292,02 tot €4.886,73 bruto per maand;
- Een goede balans tussen werk en privé belangrijk. Daarom kies je zelf of je parttime of fulltime wilt werken: van 32 tot 36 uur per week. Daarnaast kun je je werktijden grotendeels zelf bepalen zodat je bijvoorbeeld files kunt vermijden;
- Je ontvangt uiteraard een laptop en telefoon. Maar ook een eindejaarsuitkering en een goed pensioen bij PFZW;
- Er is veel aandacht voor je professionele en persoonlijke ontwikkeling, onder andere door goede coaching en begeleiding vanuit verschillende niveaus en onze Dagelijks Leven Academy;
- Als medewerker van Dagelijks Leven krijg je (fiscale)korting op het kopen van een nieuwe fiets, computer, laptop tablet, telefoonabonnementen en sportabonnementen;
- Ook hebben wij een collectieve zorg- en schadeverzekering om jouw vaste lasten naar beneden te brengen.
Onderdeel van de indiensttreding is dat je een geldige Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) kunt overleggen. Het Recruitment team van Dagelijks Leven werkt zonder tussenkomst van werving- en selectiebureaus.
Solliciteren
5cd8a0b9cc68f9ffa4c9253553278a55wer
Loading ...
Loading ...
Deadline: 16-12-2023
Click to apply for free candidate
Report job
Loading ...
Loading ...
SIMILAR JOBS
-
💸 € 3.167 - € 4.717 per maand⏰ 17-12-2023🌏 Assen, Drenthe
-
💸 €2,000 - €5,000⏰ 31-12-2023🌏 Emmen, Drenthe
-
⏰ 26-12-2023🌏 Assen, Drenthe