Job type: Fulltime, Vaste baan

Salary: € 2.581 - € 3.732 per maand

Loading ...

Job content

Wil jij bijdragen aan een mooie en functionele werkomgeving waar mensen graag willen werken en hun werk goed kunnen uitvoeren? Meer weten? Lees verder

Mbo | Vast | Regulier | €2581 - €3732 | 36 uur - 36 uur

Wat ga je doen?

Jij verzorgt de dienstverlening rondom facilitaire- en huisvesting vraagstukken voor medewerkers van de dienst Onderwijs, Cultuur en Welzijn (OCW). Als medewerker huisvesting en facilitair draag jij bij aan een mooie en functionele werkomgeving waar mensen graag willen werken en hun werk goed kunnen uitvoeren, zoals Teams-, ontmoeting-, stilteruimtes en de traditionele werkplek. Geen dag is hetzelfde want het takenpakket is erg divers en sterk vraag gestuurd.

Als medewerker huisvesting en facilitair coördineer en organiseer je verhuizingen en ben je het eerste aanspreekpunt voor collega’s van één van de bijna 50 locaties die wij ondersteunen. Je zorgt voor een snelle en correcte behandeling van vragen en meldingen, die gaan over de huisvesting of facilitaire zaken. Hierbij kun je denken aan storingen in gebouwen en installaties of vragen over werkplekken, overlegruimten, zit en-sta bureaus en koffieautomaten. Je registreert en bewaakt de voortgang van deze meldingen. Afhankelijk van het soort melding zet je dat door aan de collega’s van de centrale afdeling voor huisvesting en facilitaire vraagstukken van de dienst bedrijfsvoering (DBV) of schakel je zelf met externe leveranciers om (kleine) onderhouds- en reparatiewerkzaamheden uit te voeren. Ook zorg je voor de autorisatie van de toegangspassen voor specifieke OCW panden (denk aan GGD of het CJG) en zorg je voor kennis van het pand in het geval van een calamiteit.

Je voert zelfstandig, maar altijd in samenwerking met de betreffende afdeling, huisvestingsprojecten uit. Jij begeleidt afdelingen bij de uitwerking van de nieuwe huisvesting en voorbereiding voor een nieuwe manier van werken (Werken en Ontmoeten Werkplek, WOW en hybride vergadervoorzieningen). Zo maak je programma’s van eisen, een plan van aanpak en zorg je dat alles in goede banen loopt.

Daarnaast bouw je een ambtelijk netwerk met de facilitaire afdelingen van de andere diensten op. Hierbij ben je gericht op verbinding en samenwerking vanuit het principe dat het geheel meer is dan de som der delen.

Wat vragen wij?

Je bent een kei in het plannen en organiseren van projecten en werkzaamheden. Je bent iemand die makkelijk communiceert in woord en geschrift, je durft keuzes te maken en weet jouw omgeving te overtuigen om de juiste beslissing te nemen. Verder ben je flexibel, je kunt goed omgaan met weerstand, en wijzigingen in plannen, afspraken of processen.

Verder ben jij iemand die makkelijk contacten onderhoudt met diverse stakeholders, je kunt op verschillende niveaus schakelen en bent in staat te verbinden en te overtuigen. Je hebt sterke analytische vaardigheden, een groot probleemoplossend vermogen en je denkt team-overstijgend.
Je bent gericht op samenwerken maar je weet ook goed zelfstandig je weg te vinden en je toont eigenaarschap. Verder beschik je ook over:
  • mbo (niveau 4) werk- en denkniveau, blijkend uit een afgeronde facilitaire opleiding en minimaal vijf jaar werkervaring in een soortgelijke functie, of;
  • hbo werk- en denkniveau, blijkend uit een afgeronde facilitaire opleiding en minimaal twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Bereidheid om zo nu en dan buiten reguliere kantoortijden te werken.

Wat bieden wij?

Werken bij Huisvesting en Facilitair betekent dat je kiest voor een afwisselende baan in een dynamische werkomgeving waarin ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en eigen initiatief. Afhankelijk van je achtergrond en (werk)ervaring bieden wij daarnaast:

Ook kun je rekenen op:
  • een 36-urige werkweek met een salaris van minimaal €2.581,- en maximaal €3.732,- per maand (schaal 8) op basis van een volledige (36-urige) werkweek;
  • een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd voor de duur van 12 maanden met de mogelijkheid tot verlenging of een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
  • ruimte om compensatieverlof op te bouwen;
  • diverse opleidings- en ontwikkelmogelijkheden;
  • een individueel keuzebudget (IKB) ter waarde van 17,05% boven op je salaris, dat je naar keuze kunt inzetten voor bijvoorbeeld extra verlof of salaris;
  • de ruimte om jouw optimale werk- en privébalans te vinden: je krijgt diverse voorzieningen (o.a. laptop en telefoon) en de mogelijkheid je werk daar te doen waar het op dat moment het beste past;
  • opname in het ABP-pensioenfonds met een gunstige pensioenregeling waarbij wij 70% van je pensioen betalen en een maandelijkse bijdrage aan de ziektekostenverzekering;
  • werken op het Spui, midden in de binnenstad en op loopafstand van Station Den Haag Centraal;
  • veel aandacht voor cultuur, wat begint bij het stadhuis waar in het centrale deel culturele, educatieve, maatschappelijke, commerciële en sportieve evenementen en tentoonstellingen plaatsvinden;
  • 187,2 uur regulier verlof bij een volledig dienstverband van 36 uur;
  • diverse andere vormen van verlof zoals compensatieverlof, ouderschapsverlof en zorgverlof.
  • en nog veel meer. Bekijk onze overige arbeidsvoorwaarden.

Wie zijn wij?

Bij het team Huisvesting en Facilitair, onderdeel van de Dienst Onderwijs Cultuur en Welzijn, leveren nu vier medewerkers samen de kantoorwerkplekken voor de ruim 2500 medewerkers. Met als doel dat de ambtenaren zich kunnen focussen op de primaire werkzaamheden om te werken aan de beste versie van de stad Den Haag. Je kan hierbij denken aan het regelen van verhuizingen van afdelingen, het optimaliseren van werkruimtes, het uitzetten van technische werkzaamheden. Kortom wij faciliteren met ons team, zodat de medewerkers ontzorgd worden.

Meer weten

Voor meer informatie over de functie en de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Renske Harland via 06-16443615.

Extra informatie

  • Donderdag 6 april a.s. vanaf 13.00 uur tot 17.00 uur worden de eerste ronde sollicitatiegesprekken gepland;
  • Het opvragen van referenties kan een onderdeel zijn van de selectieprocedure;
  • Het aanvragen van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is bij externe sollicitanten een onderdeel van de selectieprocedure;
  • Een sollicitatiegesprek via Teams behoort tot de mogelijkheden.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Competenties

Flexibiliteit

Initiatief

Klantgerichtheid

Plannen en organiseren

Resultaatgerichtheid

Samenwerken

Loading ...
Loading ...

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...