Job type: Voltijds

Loading ...

Job content

Office / HR Assistant(32 - 40 uur per week)

We zijn per direct op zoek naar een proactieve en ondernemende Office / HR Assistant om ons team in Groningen te komen versterken. Ben jij een typische multi-tasker en de persoon die ervoor zorgt dat het dagelijkse leven bij Motorcycle Storehouse op rolletjes loopt? Dan is deze kans écht iets voor jou!

Deze functie is een combinatie van Office Assistant (50%), HR Assistant (25%) en Management Assistant (25%). Je rapporteert rechtstreeks aan de Managing Director.

Wie zijn wij?

Motorcycle Storehouse is een snel groeiende B2B groothandel/distributeur in motoronderdelen en -accessoires, kleding en lifestyle producten. In Europa zijn we marktleider in after-market onderdelen voor Harley-Davidson motoren. We hebben ruim 70.000 unieke producten op voorraad van meer dan 300 verschillende leveranciers. Via eigen Sales medewerkers en agenten bedienen we meer dan 3.000 dealers in heel Europa. Motorcycle Storehouse kenmerkt zich verder door 24-uur levering binnen Europa, platte organisatie, sterke branding van eigen merk producten, volop ondernemerschap en een ambitieuze groeistrategie. We zijn gevestigd in Groningen en er werken ongeveer 50 medewerkers.

Wat ga je doen?

· Beheren van de planning en agenda

· Bewaken van deadlines en processen

· Assisteren van leidinggevenden bij het plannen en organiseren

· Ondersteunen bij het organiseren van evenementen (o.a. bedrijfsuitjes en borrels)

· De juiste kantoorbenodigdheden bestellen

· Eerste aanspreekpunt voor collega’s rondom HR en facilitair gerelateerde zaken

· Beheren en uitvoeren van personeelszaken (o.a. contract beheer, eerste contact bij recruitment, verzorgen onboarding van nieuwe medewerkers, bewaken “sociale” agenda)

Klaar voor de uitdaging? Dit zal helpen:

· Je hebt uitstekende communicatieskills in het Nederlands en Engels

· Je bent (minimaal) HBO opgeleid, net afgestudeerd of 1 a 2 jaar werkervaring

· Je bent proactief en ondernemend, wij zoeken iemand die kansen ziet, deze omzet in een plan van aanpak en deze uitvoert.

· Je kunt zelfstandig problemen oplossen

· Je bent flexibel, stressbestendig en houdt van een uitdaging

· Je hebt een vrolijke en toegankelijke uitstraling

Wat bieden wij?

· Werken in een snel groeiende en dynamische organisatie

· Een informele werksfeer, waar hard en fanatiek gewerkt wordt

· Zelfstandigheid en vrijheid in je werk

· Een marktconform salaris

Spreekt deze functie jou aan?

Solliciteer door je motivatie en CV te sturen naar het opgegeven mail adres

Deadline sollicitaties: 7-1-2022

Soort dienstverband: Voltijds

Arbeidsvoorwaarden:

  • Reiskostenvergoeding
  • Werk vanuit huis

Werkschema:

  • ma-vr

Thuiswerken:

  • Tijdelijk vanwege COVID-19
Loading ...
Loading ...

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...