Job type: Contract bepaalde tijd

Salary: € 2.181 - € 2.944 per maand

Loading ...

Job content

Jouw rol

Contact maken met een ander en aanpakken zijn jouw kwaliteiten!
In deze afwisselende functie ondersteun je onze cliënten bij hun dagelijkse activiteiten. Denk hierbij aan koken voor en met bewoners, ondersteunen bij schoonmaak en corveetaken. Ook ondersteuning bij douchen en persoonlijke verzorging hoort hierbij. Je stimuleert zelfredzaamheid van bewoners, organiseert (buiten) activiteiten en je zorgt ervoor dat huisregels worden nageleefd. Focussen op de kracht en mogelijkheden van onze bewoners staat centraal. Je bevordert de leefsituatie door bewoners te helpen met het verbeteren van hun gezondheid en sociale contacten en je gaat bijvoorbeeld mee naar afspraken.

Je handelt volgens het begeleidingsplan dat de persoonlijk begeleider samen met de bewoners heeft opgesteld en rapporteert bijzonderheden. Je houdt de administratie bij, rapporteert in het ECD en handelt volgens standaardprocedures en werkafspraken. Als je geen ervaring hebt met medicatie verstrekken volgens het Baxtersysteem en het toedienen van insuline dan word je bijgeschoold, zodat je hiervoor bevoegd en bekwaam bent.

Locatie

Het Judith van Swethuis in Amsterdam-Zuid is een 24-uurs woonvoorziening voor volwassenen met psychiatrische kwetsbaarheid waar cliënten een eigen studio of kamer hebben. De voorziening heeft 55 éénpersoons-appartementen, die zijn voorzien van eigen sanitair. Verder heeft het Judith van Swethuis tien satellietwoningen in de nabije omgeving. De woonafdelingen zijn onderverdeeld in groepen van 13 of 14 cliënten. De groepen beschikken over twee gezamenlijke huiskamers en een keuken annex eetkamer. Je werkt nauw samen met persoonlijk begeleiders en verpleegkundigen in een team van 15 collega’s. Er wordt gewerkt volgens een maandrooster met ochtend-, avond- en nachtdiensten, zowel doordeweeks als in het weekend.

Jouw profiel

Een empathische en zorgzame doener, die graag klaar staat voor de ander. Jij blijft zien waar je het voor doet, ook als het eens flink anders loopt. Cliënten ondersteunen bij het douchen en de persoonlijke verzorging vind jij geen enkel probleem. Bepalen en bewaren van je eigen houding en handelend optreden in geval van crisissituaties gaat jou goed af. Herken je jezelf ook in onderstaande wensen, dan maken we graag kennis met jou.

  • Je beschikt over een afgeronde (agogische) opleiding op MBO-3 niveau;
  • Je hebt bij voorkeur een aantal jaar werkervaring in een soortgelijke omgeving;
  • Je hebt een proactieve en probleemoplossende werkhouding;
  • Je komt afspraken na en spreekt anderen aan op gemaakte afspraken;
  • Je kan goed overweg met computers.

Arbeidsvoorwaarden en bijzonderheden

  • Een baan met veel vrijheid en ruimte voor initiatief;
  • Het betreft in eerste instantie een contract voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Jouw salaris bedraagt minimaal € 2.181,- en maximaal € 2.944,- bruto per maand (schaal 35, CAO GGZ) op basis van een 36-urige werkweek;
  • Overige arbeidsvoorwaarden zijn conform CAO GGZ. Denk hierbij aan vakantiegeld, pensioen, fietsplan en een eindejaarsuitkering. We vinden vitaliteit belangrijk en bieden jou daarom jaarlijks een sportvergoeding van €100,-;
  • Een jaarlijks balansbudget van € 500 (op basis van een fulltime dienstverband). Voor de besteding hiervan kun je kiezen uit de drie opties zoals beschreven in de CAO GGZ.
  • Je hebt ruime keuze uit opleidingen en cursussen;
  • Een referentiecheck en Verklaring Omtrent Gedrag zijn verplichte onderdelen van de procedure;
  • Een online competentievragenlijst kan onderdeel uitmaken van de procedure;
  • Met een interactief onboardingsprogramma bieden we jou een warm welkom en een goede start.

HVO-Querido wil een diverse en rechtvaardige organisatie zijn waar alle medewerkers zich thuis voelen en zichzelf kunnen zijn. Wij streven naar een personeelsbestand dat een afspiegeling is van de maatschappij met alle verschillen die je maar kunt bedenken. We willen ervoor zorgen dat onze medewerkers en cliënten gelijkwaardig behandeld worden.

Meer informatie?

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Sanne Rol, zorgcoördinator, via 06-21258246 . Voor vragen over de procedure, kun je bellen met recruitment via 06-52775294 en 06-15365021.

Direct solliciteren?

Graag ontvangen we je digitale reactie vóór 3 februari a.s.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Belangrijk om te weten: het kan helaas voorkomen dat onze mail in je spambox terecht komt! Daarom raden wij je aan om dit regelmatig te checken.

Loading ...
Loading ...

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...