Job type: Fulltime, Parttime

Loading ...

Job content

Functie Omschrijving
Het betreft de afdeling met leerlingen met een fysieke beperking.
Wij zoeken een collega die:
  • affiniteit heeft met de doelgroep;
  • ondersteuning biedt bij het onderwijsprogramma;
  • leerlingen ondersteuning en begeleiding biedt bij het verwerven en uitvoeren van
ADL-vaardigheden;
  • (mede) zorg draagt voor de klassenorganisatie;
  • werkzaamheden in meerdere groepen kan verrichten;
  • flexibele en open houding heeft, vaardig is in het geven en ontvangen van feedback.


Wij bieden:
  • een betrokken en enthousiast team;
  • een school vol boeiende leerlingen;
  • afwisselend werk;
  • werken in multidisciplinair verband;
  • mogelijkheden tot scholing en ontwikkeling




Functie-eisen
Wij zoeken een collega die:
  • affiniteit heeft met de doelgroep;
  • ondersteuning biedt bij het onderwijsprogramma;
  • leerlingen ondersteuning en begeleiding biedt bij het verwerven en uitvoeren van
ADL-vaardigheden;
  • (mede) zorg draagt voor de klassenorganisatie;
  • werkzaamheden in meerdere groepen kan verrichten;
%2

Arbeidsvoorwaarden
  • salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden conform het CAO PO Onderwijs;
  • tijdelijke aanstelling met uitzicht op vast


Sollicitatie informatie
Sollicitaties en CV’s ontvangen wij graag zo spoedig mogelijk, sluitingsdatum 5 september. De gesprekken vinden plaats in de week van 13 september.



Over de school
De Thermiek is een school voor speciaal onderwijs aan leerlingen in de leeftijd van 4 tot 18 jaar met een lichamelijke of lichamelijke/verstandelijke beperking. Ook wordt de school bezocht door leerlingen binnen de categorie langdurig ziek. Wij werken samen in een multidisciplinair team en in nauwe samenwerking met Basalt Revalidatie Centrum.
Per januari 2019 heeft er een bestuurlijke fusie plaatsgevonden met Stichting Responz en gaan de besturen samen verder als Stichting Resonans.
Loading ...
Loading ...

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...