Job type: Fulltime, Parttime

Loading ...

Job content

Voor mijn opdrachtgever in de omgeving van Haarlem, een informeel technisch bedrijf, ben ik op zoek naar een facilitair secretaresse / medewerker.

Het betreft een functie voor minimaal een jaar. De functie is ontstaan door ziekte van een secretaresse en zwangerschap van een andere medewerkster. Maar het is een groot bedrijf met 300 medewerkers, dus wellicht komen er ook nog andere interessante functies vrij.

Je komt te werken op een leuke afdeling met de officemanager en een andere secretaresse.
Je belangrijkste taken zijn wagenpark- en gebouwbeheer. Bij afwezigheid van de secretaresse neem je ook haar taken waar.

Vereiste opleiding, vaardigheden en kwalificaties

We zoeken iemand die:

*Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding in de richting administratie of facilitair beheer

*ervaring in soortgelijke werkzaamheden is een pré

*Je bent sterk in de Nederlandse taal
*Representatief, communicatief vaardig, accuraat en klantgericht.
*Ruime ervaring met Word en Excel.

Dienstverband

Salaris ligt tussen de € 2.800 en € 3.900 bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Soort dienstverband: De functie is fulltime(40-32 uur) in te vullen maar ook parttime, b.v. in twee duobanen.

Werken bij dit mooie groeiende familiebedrijf? Mail dan zo snel mogelijk je curriculum vitae. Motivatiebrief is niet nodig.

Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Bepaalde tijd

Salaris: €2.800,00 - €3.900,00 per maand

Aanvullende betalingen:

  • Vakantiegeld

Arbeidsvoorwaarden:

  • Pensioen
  • Reiskostenvergoeding

Werkschema:

  • Dagdienst
  • ma-vr
Loading ...
Loading ...

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...