Job type: Fulltime

Salary: € 2.500 per maand

Loading ...

Job content

Onze organisatie is gespecialiseerd in integrale facilitaire dienstverlening en het management daarvan. Ons dienstenaanbod bestaat uit maincontracting, multiservices, facility estate management, consultancy, interim- en projectmanagement.

Wij bieden oplossingen op maat waarmee wij optimaal voorzien in de diverse behoeften aan facilitaire ondersteuning van onze klanten. Onze organisatie kenmerkt zich door een zeer resultaatgerichte bedrijfsvoering en een ’hands on’ mentaliteit waarbij de kwaliteit voor onze klanten uiteraard centraal staat.

Beschrijving functie

Ter uitbreiding van het team kijken wij per direct uit naar een:


Senior Facility Coördinator (fulltime)

Doel van de functie

Als facility coördinator ben je verantwoordelijk voor de implementatie en het beheer van maincontracten. Je bewaakt gemaakte afspraken op kwalitatief, financieel en procesmatig niveau. Je onderhoudt op proactieve wijze contacten met leveranciers en voert in voorkomende gevallen facilitaire projecten en/of interim-opdrachten uit.
Je bent aanspreekpunt en organisator voor de klant. Je voelt haarfijn aan waar een klant heen wil en handelt proactief.

Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden

  • Implementeren en beheren van maincontracten bij één of meerdere opdrachtgevers;
  • Aanspreekpunt en organisator voor opdrachtgevers en diens klantorganisatie;
  • Vertalen van SLAs en contractafspraken naar een kwaliteitssysteem;
  • Periodiek evaluaties houden met leveranciers om contractafspraken te toetsen;
  • Behouden en uitbreiden van contractomzet;
  • Controleren van financiële objectstaten en accorderen inkomende facturen van leveranciers;
  • Opstellen van financiële begrotingen, kwartaal- en managementrapportages;
  • Verzorgen van het relatiebeheer op operationeel niveau;
  • Uitvoeren van interim- en projectopdrachten bij de klanten;
  • Participeren in interne projecten.

Je bezit:

  • Een afgeronde Hbo-opleiding Facility Management of Hogere Hotelschool;
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een facilitaire, dienstverlenende omgeving;
  • Kennis van en ervaring met projectmatig werken;
  • Een proactieve houding als doorzetter met overtuigingskracht;
  • Een servicegerichte persoonlijkheid met een groot inlevingsvermogen;
  • Een uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
  • Een gezonde dosis enthousiasme.

Belangrijkste competenties

  • Adviesvaardigheden;
  • Resultaat- en klantgerichtheid;
  • Initiatief/zelfstandigheid;
  • Organisatiesensitiviteit;
  • Probleemanalyse;
  • Cijfermatig/financieel inzicht;
  • Plannen en organiseren.

Je bent in staat en bereid:

  • Tijd en energie te steken in persoonlijke ontwikkeling;
  • In voorkomende gevallen grotere afstanden te rijden;
  • Zelfkritisch te zijn;
  • Om te gaan met tegenslag, tegenwerking en kritiek;
  • Zelfstandig te werken maar wel tijdig om hulp te vragen als zaken niet goed dreigen te lopen.


Wat biedt men aan:
Een enerverende aantrekkelijke functie in een dynamische, groeiende en jonge organisatie. Samenwerking in een ambitieus en enthousiast team. Een fulltime functie met een goed arbeidsvoorwaardenpakket.
Loading ...
Loading ...

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...