Loading ...

Job content

7376

Minimum aantal uur: 36
Maximum aantal uur: 36


Waar ga je werken?

Het Facilitair steunpunt Ermelo maakt onderdeel uit van de afdeling Onderhoud en Huishouding van het Shared Service Center (SSC) Facilitair. Het steunpunt werkt hierin als een zelfstandige unit en staat onder leiding van de locatiemanager Facilitair. Er heerst een plezierige informele werksfeer, waarin iedereen zijn eigen verantwoordelijkheden kent en neemt. De communicatielijnen houden wij zo kort mogelijk. Ons werkgebied ligt tussen Utrecht, Almere, Emmeloord, Nunspeet, Harderwijk en Amersfoort. Jouw standplaats is het woonzorgpark in Ermelo.

Je werkt in een team van 6 specialisten met ieder een eigen aandachtsgebied (bouw, elektrische installaties, brandveiligheid, terreinonderhoud), die elkaar waarnemen bij afwezigheid.

Wat ga je doen?

Als technisch specialist werktuigbouwkunde (de officiële functienaam is technisch specialist c), ben je een echte specialist met meerdere jaren ervaring in de Werktuigbouwkunde. Je hebt een brede coördinerende functie waarin een appel wordt gedaan op je creativiteit en je inhoudelijke technische kennis. Deze kennis zet je om in advies en coördinerende taken voor onze interne klant: de zorg en de afdeling Vastgoed.

Je richt je vooral op de uitvoering en de coördinatie van onderhoud en op de financiële verantwoording ervan aan de leidinggevende en de klant. Je geeft de locatiemanager Facilitair advies over welke werkzaamheden opgenomen moeten worden in het Lange Termijn Onderhoudsplan.

Je geeft input en je coördineert het noodzakelijke planmatig en preventief onderhoud. Storingsmeldingen beoordeel je en zet je uit naar onze vaste onderhoudspartijen. Je analyseert het onderhoud op het gebied van cv-installaties, legionella, het rioolstelsel en daken. Je krijgt regelmatig te maken met nieuwe technieken zoals warmte pompen en ons eerste gasloze zorggebouw in Ermelo. Meldingen en offertes verwerk je tot werkopdrachten in Planon (FMIS) voor externe partijen of collega’s. Je werkt ook met Priva ten behoeve van ons gebouwbeheersysteem.

De functie betreft voornamelijk een kantoorfunctie, waarvan ± 20% van je tijd gebruikt wordt om de locaties te bezoeken ter beoordeling van onderhoudsvraagstukken. Je kunt gebruik maken van de dienstauto.

Dit bieden wij

  • Een baan bij een van de meest groeiende en boeiende zorginstellingen van Nederland.
  • Een jaarcontract voor 36 uur per week. Bij gebleken geschiktheid zetten wij jouw jaarcontract om in een vast dienstverband. 4 x 9 werken is bespreekbaar.
  • Een brutosalaris conform de CAO gehandicaptenzorg van maximaal € 3289,- (FWG 45).
  • Gegarandeerd een eindejaarsuitkering van 8,33% van je bruto jaarsalaris.
  • Jaarlijks ontvang je extra PBL-verlofuren (Persoonlijk Budget Levensfase) boven jouw wettelijke vakantie-uren. Door deze PBL-uren is het mogelijk om werk en privé goed te combineren.
  • We vinden het belangrijk dat je blijft groeien in je eigen ontwikkeling. Daarom investeren we in relevante scholing en opleidingsmogelijkheden.
  • Persoonlijke groei, inzicht en regie over je eigen ontwikkeling via ’Mijn Leeromgeving’ en e-learning via GoodHabitz.

Dit ben jij

Je beschikt over een relevante mbo-niveau 4 of hbo-opleiding werktuigbouwkunde. Je hebt affiniteit met installatietechniek en kennis van installaties, materialen, procedures en veiligheidsvoorschriften. Ook heb je ervaring met het maken, plannen en uitvoeren van meerjarige onderhoudsplannen.
Daarnaast verwachten we dat je:

  • kennis hebt van Excel, Word en bij voorkeur al van Planon (FMIS) en Priva
  • initiatiefrijk bent en een uitdaging ziet in het verbeteren van de dienstverlening en het herstructureren van je eigen werkzaamheden
  • probleemoplossend, inlevend, assertief, ontzorgend en klantgericht bent. Je lost de problemen voor onze klanten op een zo creatief en efficiënt mogelijke wijze op
  • zowel zelfstandig als in teamverband kunt werken
  • een rijbewijs B hebt en periodiek meedraait in de bereikbaarheidsdienst.

Sollicitatieprocedure en contact

  • Graag ontvangen wij voor 1 november 2021 jouw cv met een motivatiebrief, zodat we je sollicitatie direct in behandeling kunnen nemen.
  • De sollicitatiegesprekken staan gepland vanaf week 44.
  • Als dé geschikte kandidaat zich aandient, dan sluiten we de vacature eerder. Hebben we onze match nog niet gevonden, dan zoeken we soms wat langer door.
  • Heb je inhoudelijke vragen over de vacature? Neem dan gerust contact op met Cindy Offenberg via: 088 - 03 67 095.
  • Voor overige vragen neem je contact op met Romy Wilten (corporate recruiter) via: 06 - 13 63 86 95.
Loading ...
Loading ...

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...