Loading ...

Job content

Ben je op zoek naar de volgende stap in je carrière?

Misschien ben je momenteel werkzaam als een ervaren Assistant Manager of Deputy Manager op zoek naar vooruitgang, of een gevestigde Store Manager op zoek naar iets nieuws. Als je management ervaring hebt in een retail, hospitality of customer facing omgeving, dan hebben wij wellicht de rol voor jou!

Wat we doen

WED2B is hard op weg om de wereldwijde marktleider in bruidsmode te worden. Met winkels in het Verenigd Koninkrijk, Ierland, België, Nederland en Duitsland, evenals een indrukwekkend in-house design team, bieden wij een enorm scala aan hoogwaardige, scherp geprijsde designer bruidsmode in een warme, vriendelijke omgeving. Onze klanten vertellen ons dat ze van deze ervaring houden en we zijn er trots op dat we die kunnen bieden.

Wat ga je doen?

Als Store Manager houd je van de dagelijkse gang van zaken in de detailhandel, werk je samen met collega’s en bied je begeleiding en ondersteuning waar nodig. Je geeft graag het goede voorbeeld en maakt graag gebruik van KPI’s en verkoopgegevens om het beste uit je team te halen. Het leveren van uitstekende klantenservice is je tweede natuur en je zorgt ervoor dat al je teamleden getraind en geëngageerd zijn om hetzelfde te doen. Kortom, je bent een goede allrounder, en je vindt het leuk om zowel aan de slag te gaan als toezicht te houden op de meer strategische zaken.


Een beetje meer over de rol

  • Ervoor zorgen dat alle teamleden betrokken zijn om het hoogste niveau van klantenservice te leveren tijdens de reis van de klant in de winkel
  • Het analyseren van het bedrijfsdashboard en het gebruiken van de informatie om aandachtsgebieden en training te identificeren en ervoor te zorgen dat dit op een effectieve en meetbare manier wordt geïmplementeerd.
  • Contact onderhouden met de regiomanager en het centrale kantoorteam om de voorraad te bewaken
  • Identificeren waar personeelstekorten bestaan en deze oplossen door middel van ploegenwisselingen en/of het werven van personeel
  • Het bijwonen van vergaderingen op verzoek, die kunnen worden gehouden in andere kantoren of winkels binnen het Verenigd Koninkrijk
  • Inzicht in en bewaking van de financiële prestaties van de winkel
  • Het verstrekken van rapportage-informatie aan de Regional Manager en het creëren van actieplannen waar nodig

Wat we van jou kunnen verwachten

  • Eerdere managementervaring in een klantgerichte rol
  • Uitzonderlijke rekenvaardigheid en leesvaardigheid
  • Uitstekende communicatieve en organisatorische vaardigheden
  • In staat om te werken op eigen initiatief en intelligente, beredeneerde beslissingen te nemen onder druk
  • Een echte passie voor luxe mode en een scherp oog voor styling

Klinkt dit als jou? Solliciteer dan vandaag nog!

Loading ...
Loading ...

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...